Gå til innhold

Hjelp! Morgengave til den nybakte ektemann!


ine

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg gode forslag.

Uansett hva jeg tenker på synes jeg ikke det blir spesielt nok.

Hvis noen har noen gode tanker eller ideer blir jeg kjempeglad.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer veldig an på hva slags interesser han har, har du en nærmere beskrivelse av ektemenen din? Det kan jo være hva som helst egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, et forslag kan være kloke-selvsagt av den litt finere, dyrere typen. Lommeur er stilig, kanskje litt gammeldags, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal gi han slips nål i samme serie som jeg skal gi han mansjett knapper til bursdagen. hadde egentlig lyst til å gi begge i morgen gave, men jeg tror han trenger mansjett knappene i bryllupet...

jeg har også tenkt på å ta lappen uten å si det og så gi det som en ekstra "gave" til han. han har nemmelig mast på at jeg må ta den en del år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste har en forkjærlighet for en bestemt artist, så jeg har sporet opp en spesialutgave av en av CD`ene hans i spesiallaget, nummerert mahognieske som jeg tror han blir kjempeglad for! Mansjettknapper o.l. er jo tradisjonelle gaver, men han liker ikke slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi mannen min en sag!!! - spesiell sådan (hvis en sag kan være spesiell?), men denne ønsker hans seg over alt i verden, og vi har absolutt ikke råd til den. Vet at han blir kjempeglad, og da er det absolutt verdt det, selv om jeg synes det er litt rart å gi bort en sag.

Vi har jo alle våre ønsker!!!

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gi han et bilde tatt hos fotograf, sort/hvitt tror jeg.

Har ikke lyst at hverken han eller jeg skal bruke mye penger på gave, har lyst til å spare de til bryllupsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har nettopp vært å kjøpt Playstation 2 som min kommende mann skal få i morgengave. dette er noe han ønsker seg, men som jeg har gitt beskjed om at vi ikke skal ha.. tror han blir litt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en veldig dyr og fin klokke, men klarte ikke å vente til bryllupet, så her om kvelden overrasket jeg han med den gaven!!! Må nok finne på noe annet til morgengave da...

_________________

15 juni1212[ Dette Innlegg er endret av: gulle den 2002-03-26 12:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ønsker seg en sånn stor, proff espressomaskin. Jeg har ikke bestemt meg om jeg kommer til å kjøpe det - for den kommer til å ta opp stor plass på kjøkkenbenken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...