Gå til innhold

Dyrt undertøy i brudesalongen?


Tussilago

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

I går var jeg å prøvde kjole, den var kjempefin synes jeg, men hun som stod i salongen sa at jeg burde bruke et korsett under og det gjorde jeg. Det kostet 1250 kroner. Er dette for mye å betale synes dere. Jeg synes det var dyrt, men vil jo ta meg godt ut denne dagen. Perlekjedet hun hadde var enkelt med en litt stor dråpeformet perle foran, det kostet 280,- og diadem 580,- slør 1450,-Hva skal dere betale for deres ting? Er dette dyrt eller ikke.

Tussilago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Når jeg var og prøvde brudekjole bestemte i hvertfall jeg meg for at jeg ikke var interessert i å bruke så mye penger på smykker som det jeg hadde måttet ut med i brudesalongen..kan HELT sikkert få FLOTTE smykker andre steder til en langt rimeligere pris!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har vært veldig flink til å finne fine rimelige ting akkurat her:

- torselett/bustier 179,-

- slør (2.5m) 690,-

- tiara fra Glitter 150,-

- armbånd fra Glitter 129,-

- halskjede fra Ebay 198,-

Flinke meg som ikke klarer å bruke masse penger! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe smykket i Edinburgh, for der har jeg kjøpt øredobbene mine.

Øredobber m perler ca 500,-

Tiara 650,-

Langt slør m borrelås, så det kan gjøres om til kort slør 2500,-

På undertøy har jeg tenkt til å bruke ca 2000,-

Sko ca 2000,-

Jeg har god tid, i og med at vi utsatte bryllupet til mai neste år, derfor kjøper jeg det jeg trenger etterhvert som jeg finner det.

Skulle ønske jeg var så flink som deg 08juni02!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for hjelpen så langt, men er det noen slike i nærheten av Drammen? Har aldri hørt om det en gang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på http://www.gulesider.no - så finner du kanskje en Glitter-avdeling i Drammen, alternativt http://www.glitter.no icon_smile.gif Ellers vet jeg at det finnes en på Buskerudsenteret. Jeg fant ingen fin tiara der selv i desember da jeg kikket, men de kan jo ha fått inn igjen noen der nå. Det er også mulig at Arts & Crafts har tiaraer. Vet ikke hvor det er noen i Drammensområdet, men det finner du nok også i gule sider, eller på websiden deres.

For en uke eller to siden så jeg noen få på den norske nett-auksjonen http://www.qxl.no - du kan jo se der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Glitter på Buskerud storsenter idag, og de hadde såvidt jeg så bare en tiara, en sølvfarget, med noen få stener på. En liten kam i hver ende av bøylen for å feste i håret. Spurte ikke etter prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Det finnes en Glitter-butikk på Magasinet i Drammen. Det vet jeg de har tiaraer. Så vidt jeg husker har de to forskjellige typer, tror begge koster 150 kr. De har iallfall en slik en som 08juni02 har kjøpt...

Kanskje det hjaøp litt på vei? Dessuten har de Glitter på Buskerud Storsenter og på Sandvika Storsenter. Tar jeg ikke helt feil tror jeg jammen meg de har en butikk på Liertoppen også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Magasinet i dag, men jeg fant ikke noen med perler. De skulle få inn mere nærmere sommeren så da venter jeg til de har fått inn noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tussilago: Det er min erfaring også, at det er enklere å finne tiaraer med stener enn med perler i en sånn rimelig prisklasse. Men det dukker jo opp noe innimellom på http://www.qxl.no også, så der kan det være lurt å følge med. icon_smile.gif Ellers håper jeg at Glitter (evt. Arts&Crafts) får noe som passer framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Jeg kjøpte torsolette på stavanger brudesalong. Dama der sa jeg var heldig fordi de som kommer iår er dobbelt så dyre nesten..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Hvis du ønsker en tiara med perler på kan jeg anbefale deg å lage den selv! smile.gif - Vi gifter oss 10.august 2002

[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-24 16:10 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-24 16:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte en nydelig hvit torsolette hos Christiane for 990,-. Var på forhånd hos flere undertøysbutikker i Oslo og prøvde. Fant ingen like fine, og alle kostet fra 998,- til 1250,-. Mange av dem kunne beskrives som "komfortabel" fremfor "sexy" icon_frown.gif

Tiara fra Glitter kr. 150,-

Kjede fra Glitter kr. 179,-

Øredobber fra Glitter kr. 69,90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...