Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg klør masse, og har mye gul utflod (ikke hvit, ikke klumpete), det lukter ikke noe spesielt egentlig, men synes det lukter litt sterkere underlivslukt en vanlig hvis dere skjønner hva jeg mener. kan liksom lukte det på buksa mi etter å ha brukt den en dag, men det lukter bare mye sånn "muselukt" liksom. I tillegg har jeg merket at det har begynt å bli ømt å ha sex. Jeg tenkte først på sopp, og fikk en diflucan hos legen, men den hadde jeg ingen virkning av. hva kan det da være? Jeg har kun skiftet partner en gang siden sist jeg var hos lege, og han her var hos lege og sjekka seg før vi hadde sex...
kozi Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg klør masse, og har mye gul utflod (ikke hvit, ikke klumpete), det lukter ikke noe spesielt egentlig, men synes det lukter litt sterkere underlivslukt en vanlig hvis dere skjønner hva jeg mener. kan liksom lukte det på buksa mi etter å ha brukt den en dag, men det lukter bare mye sånn "muselukt" liksom. I tillegg har jeg merket at det har begynt å bli ømt å ha sex. Jeg tenkte først på sopp, og fikk en diflucan hos legen, men den hadde jeg ingen virkning av. hva kan det da være? Jeg har kun skiftet partner en gang siden sist jeg var hos lege, og han her var hos lege og sjekka seg før vi hadde sex... ← sjekket du deg for sykdommer når du var hos legen? Hadde noe lignende som deg og da var det sopp. Jeg fikk sånn pille man må stikke opp som smelter der inne, det hjalp etter et par dager. Det er en kur jeg måtte ta i 3 dager. Fikk høre at jeg hadde fått et sår i den ene veggen, og at dette var underlivetsreaksjon. Håper du finner ut av det
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svar, kozi. Jeg sjekket meg ikke da jeg var hos legen, men jeg bør vel gjøre det hvis jeg ikke får bukt med problemet med den pilla som du anbefaler meg. Men kan ikke forstå at det kan være en kjønnssykdom heller iom at han nye sjekka seg før vi hadde sex. Men forresten, jeg bruker p-ring, kan jeg ta sånn stikkpille mens jeg har i ringen eller?
kozi Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svar, kozi. Jeg sjekket meg ikke da jeg var hos legen, men jeg bør vel gjøre det hvis jeg ikke får bukt med problemet med den pilla som du anbefaler meg. Men kan ikke forstå at det kan være en kjønnssykdom heller iom at han nye sjekka seg før vi hadde sex. Men forresten, jeg bruker p-ring, kan jeg ta sånn stikkpille mens jeg har i ringen eller? ← Var selv fortvila når jeg var i din situasjon. så er bare hyggelig å kunne være til hjelp Var canesten pille, den fåes receptfritt på apoteket. Men gå til legen og test deg først du, så vet du da at du kan utelukke alle andre ting. Det med p-ring er jeg ikke helt sikker på, men snakk med legen om det og du, eller evt de som jobber på apoteket. Kan også tenkes at det også står i stikkpillens pakkevedlegg. God bedring og håper du finner ut av ting
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Har akkurat samme problem som deg, så fint det var å lese at det ikke bare er meg. For jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Var på apoteket og kjøpte noe greier som skulle hjelpe mot økt utflod, var et sånn naturlege middel, men det hjalp ikke i det hele tatt, eller de føste dagene syntes jeg at jeg merket en forskjell, men etter å ha brukt det i fem dager fikk jeg i tillegg kløe. Så nå lurer jeg på om jeg kan ha fått sopp..
kozi Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Har akkurat samme problem som deg, så fint det var å lese at det ikke bare er meg. For jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Var på apoteket og kjøpte noe greier som skulle hjelpe mot økt utflod, var et sånn naturlege middel, men det hjalp ikke i det hele tatt, eller de føste dagene syntes jeg at jeg merket en forskjell, men etter å ha brukt det i fem dager fikk jeg i tillegg kløe. Så nå lurer jeg på om jeg kan ha fått sopp.. ← Prøv det canesten pillene, jeg har gått på det to ganger, og det hlap med en gang. God bedring
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Skal gjøre det. Dra på apoteket med en gang i morgen, for nå er jeg lei. takk for svar Hilsen gjest nr 2
Gjest Alwa i.i Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Husk å kjøpe Canesten krem for å bruke ved siden av.Har man en skikkelig soppinfeksjon vil man ofte trenge mer enn bare stikkpilla. Men stikkpilla og krem samtidig bør ta knekken på problemet
Ulva Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 ikkje for å være frekk eller noe...men når testa DU deg for sykdommer sist, hjelper lite med at typen gjer det viss du har noe... ellers så håper eg det bare er ein sopp infeksjon, men siden du fikk diflucan av legen, tviler eg på at Canesten tar da...bekteriell vaginose kansje??(eller korleis da skrivest)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Litt utenom tema men, det er mange som sier de nettopp har sjekket seg for sykdommer bare for å få sex. Gutter er lite flinke til å gå til legen, noen gjør det selvfølgelig (takk for det), men de fleste synes det er for flaut.
kozi Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Litt utenom tema men, det er mange som sier de nettopp har sjekket seg for sykdommer bare for å få sex. Gutter er lite flinke til å gå til legen, noen gjør det selvfølgelig (takk for det), men de fleste synes det er for flaut. ← Du er nok inne på noe der ja..
diddi Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Liten vits i at du behandler deg dersom ikke parteneren gjør det. Kjøp kombipakningen med Canesten, og be ham smøre seg.
Gjest Stine Skrevet 21. november 2010 #13 Skrevet 21. november 2010 Kan man købe Canesten kombipakning andre steder end hos Med24.dk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå