Holly Hobbie Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg leter for tiden etter en rimelig kjole som jeg skal bruke paa ball. Den trenger ikke vaere fotsid, men maa vaere pyntet. Noen som vet om Hennes har noen fine?
Gjest *Just-Me* Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg var på h&m i dag og kjøpte en omslagskjole. men den var jo ikke pyntet da, mere til dagligdagsbruk. Ikke mammakjole, men kunne fint brukes til magen min for det!! Jeg så ingen andre "fest" kjoler der.... men det begynner vel å komme litt penklær/juleklær i butikkene nå. Finner du ikek en veldg pyntet kjole kan du jo pynte opp kjolen selv med ei nål ect. smykker, armbånd og div.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Har du kikket på mammahuset.no? Pleier å være en del fint der.
Gjest Anerikke Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Boob har noen fine, pyntede kjoler inne nå. Litt sånn julete?
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Takk for tips. Jeg bor i utlandet, saa kommer nok ikke til aa bestille fra Norge...finnes en del kjoler paa nett/katalog her borte, men synes de er litt dyre. Har ikke lyst til aa bruke for mye paa en kjole jeg kanskje bare skal bruke en gang. Men naa har jeg funnet en kjole paa e-bay som jeg byr paa, haaper jeg vinner den!
Ephemera Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Lykke til med budrunden! :-D Ellers er jeg enig med Just Me i at det går an å bruke en enkel sort kjole, omslagskjoler er jo praktiske med mage, og pynte den opp med et sjal, sko og veske i en annen farge. Det kommer jeg til å satse på. Nå skal jeg bare i familieselskaper som ikke krever stivpynting i jula, men uansett orker jeg ikke å bruke masse penger på en mammakjole som kan brukes bare akkurat denne jula. Et annet alternativ er å bruke et skjørt og en babydoll-topp, f.eks.
Seterjenta Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Har du sett på next? der var det noen fine syntes jeg www.next.co.uk
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2006 Next hadde jeg helt glemt! Ogsaa jeg som har katalogen hjemme tilmed... Takk skal du ha!
Seterjenta Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Bare hyggelig!! Next er min favorittbutikk der borte!!
Grooo Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg og kjøpte fine mammaklær på Next, som jeg ikke rakk å bruke... hehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå