Gå til innhold

Cruella de ville costyme

Fremhevede innlegg

Gjest Jente_81
Skrevet

I morra er det halloween party, og jeg ønsker å gå som cruella fra 101 dalmatinere............

Men hvordan få til håret?

Cruellas hår er jo halvparten svart og halvparten hvit?

Å farge det permanent er ikke aktuelt, men noe som kan vaskes ut? Eller en parykk?

Noen butikker i Kr.sand som har sånt?

Klærne klarer jeg selv, og med en dalmatiner kosedyr under armen håper jeg alle klarer å se "hvem" jeg er............

Har prøvd å se på nettet etter noen bilder av cruella figuren men det var ikke lett. noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det masse bilder av Cruella de Ville. Blant annet en som har svart hår og har festet et hvitt slør eller noe på den ene siden. Nå vet jeg ikke hvilken hårfarge du har da... Vet det går an å kjøpe sånne spraybokser med hårfarge (som kan vaskes ut).

Og hvis du finner en sånn for å feste røyken på (jada, dårlig forklart. Se bildene!) er jo det prikken over i'en.

Ellers bør du jo ha en boa eller noe sånt.

Gjest Jente_81
Skrevet

Skal sjekke ut bildene.............

Knallrød boa har jeg!

Men den derre røykedingsen e det værre med......... hvordna kan jeg få det til tro?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Munnstykke selges i tobakksforretninger.

Hvis du oppsøker en lekebutikk eller en butikk med utkledningseffekter burde de ha både svart og hvit spray som du kan spraye i håret for anledningen.

Høres ut som et veldig stilig kostyme, forresten! :)

Skrevet

Spray var en god ide ja, Det har jeg sett flere steder....

Sånn sigarettholder lager du bare av sammenrullet papir, og du ikke skal bruke den da.... Litt upraktisk med brennbart materiale da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...