Gå til innhold

Noen her som har tatt Lufthansa


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som har tatt Lufthansa fra Europa til Asia? Jeg skal til Kuala Lumpur i november og valget står mellom SAS og Lufthansa. Jeg har ikke benyttet noen av disse på lange flyturer før så jeg er litt usikker hva jeg skal velge. Det viktigste for meg er plass til bena og underholdning om bord (personlig TV skjerm/spill). Setter pris på tilbakemelding...billettene må bestilles snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere vært imponert over Lufthansa, innen Europa.

Men når vi fløy til Bangkok med Lufthansa (ifjor) ble vi skuffet mtp at det ikke var noen form for underholdning ombord. Mange timer å ikke kunne se annet enn en dårlig valgt film på små skjermer langt fra setet sitt :(

Grei nok beinplass, men sikkert likt hos dem og Sas.

SAS fløy jeg med til New York en gang, det var meget bra, med eget underholdningssenter i setet foran deg. Airbus.

Men vet ikke om disse flyene flyr til KL.

KL er en superkul by, gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gard,

Lufthansa er greitt i Europa, men når vi fløy med Lufthansa til Vietnam/Thailand i fjor, og var ikke så veldig fornøyde.

Det var IKKE filmskjermer på setet foran, og det syns jeg var for dårlig.

Ellers var servicenivået på nivå med Austrian Airlines på Europa/Asia rutene, ikke våtservietter, få vannserveringer etc. Syns det er dårlig når man flyr hele natta.

Jeg har ikke flydd denne ruta med SAS, men har hørt det skal være mye bedre. I tillegg er jo også Thai bra etter min mening.

Ville gått for SAS ja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fløyet Lufthansa to ganger i år til Bangkok og Singapore. Business til Bangkok var meget bra, turist til Singapore helt forferdelig. Fryktelig trangt og elendig service. SAS veldig mye bedre på østen etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fløy m Lufthansa t BBK

og det var konge! Masse plass, skinnseter på økonomi, rask service, hyggelige i kabinen, så masse blader du orket å lese, bra musikk/radio-kanaler, masse tv skjermer, fillmer som var kliss nye...Rene drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hvorfor ikke KLM? Bra service og offtest billigere en sas. Har og reist med Lufthansa med blanede erfaringer, som bla 747 uten individuelle luftdyser cabinen var uutholdelig varm før takeoff i KL. dårlig servering og slitte seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvorfor ikke KLM? Jo, det kan jeg fortelle deg. Da jeg tok KLM hjem fra KL til Amsterdam i mars ifjor fikk vi et gammelt 747 fly...halvt cargo, halvt passasjer. Det er en av de mest ubehagelige flyturene jeg har hatt men utrolig dårllig beinplass, ingen personlig TV skjerm, dårlig service etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAS eller AirFrance er mine anbefalinger når det kommer til rimeligere selskaper til Asia. Begge har entertainment og grei service - Air France har bedre mat/vin, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...