Gjest Fruktfat Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 hvor bestiller/finner dere billige flybilletter og hotellovernattinger? vi har 5-års dag i november, og jeg har lyst til å _gjøre_ noe. hvor mye må man regne med å betale for fly og to overnattinger i f.eks praha, tallin, københavn? jeg så etter båttur, men det kosta 1500 pr pers, da kan man vel like gjerne ta fly... eller? hvor mye har dere betalt for en helg i en storby?
onyx Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg bestiller flybilletter enten online med flyselskapet jeg reiser med, eller jeg bruker reisebyrå. Online kan du finne mye rimelige billetter. Jeg bruker KLM, SAS og Wideroe mye. Reisebyrå er også greit, de er gjerne kløppere på å finne gode tilbud på både fly og overnatting. Du må betale et lite gebyr for jobben, men det er virkelig ikke alltid man sparer så mye på å bruke en hel dag på å gjøre jobben selv.
Gjest Gitte Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Vi dro til praha i januar i år, betalte 1600,- for hotell i 4 netter, og 1400,- for fly tur/retur for to personer. Helt topp Vi bestilte forresten fly hos norwegian og hotell gjennom octopustravels.com. Endret 26. oktober 2006 av Gitte
Chelsea Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vi bestiller alltid både fly og hotell på nettet evt. finner hotell på flyplassen når vi kommer frem til destinasjonen. Jeg bruker mye www.flybilligst.com når det gjelder fly.
Gjest Fruktfat Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 takk for svar! jeg satt igår kveld og så bl.a på norwegian, sas og baltic air, ser ikke ut til å være helt umulig med en tur til rundt 3000,- hva med seat24 og travellink, kelkoo, sånne steder, er de egentlig noe bra på å finne billige billetter? eller lønner det seg å bruke flyselskapene?
Nilma Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 hva med seat24 og travellink, kelkoo, sånne steder, er de egentlig noe bra på å finne billige billetter? eller lønner det seg å bruke flyselskapene? ←Det tror jeg varierer litt, jeg har funnet billigere billetter hos Reisefeber enn direkte hos SAS, men i min erfaring er det som oftest billigt hos flyselskapene selv. Hvis du skal til Tallinn, kan du finne billige billetter hos Estonian Air.
Gjest Gjest_Krista_* Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Vi pleier å bruke Sterling, det er billig og bra!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Vi bestiller alltid både fly og hotell på nettet evt. finner hotell på flyplassen når vi kommer frem til destinasjonen. Jeg bruker mye www.flybilligst.com når det gjelder fly. ← Anbefaler også www.flybilligst.com. Veldig praktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå