Gå til innhold

Tunga mi!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå i det siste har tunga mi fått en annerledes form i kantene..ser nesten litt uttørket ut. Før så hadde den en jevn kant som på en måte var "fylt opp". Men nå så er det litt mer innbuinger langs kanten. Hva kan dette skyldes? har jeg mangel på noe... (har nettopp gått på en antibiotikakur..kanksje det har noe å si...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som vet noe av grunnen til dette? Husker jeg så en gang på et ernæringsprogram og der så hun på tunga til deltakerne for å finne ut noe om helsa deres...

Please...er det noen som vet noe om dette?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Du har altså vært sykt siden du nettopp har gått på antibiotikakur? Kanskje det er pga sykdommen og allmenntilstanden din?

Skrevet

Takk for svar..

Det er nok ikke "geografisk tunge". Ser ikke sånn ut... Det er mer som om kanten på tunge ikke er like oval og rund som vanlig. Den har flere innbuinger...nesten som en bord;) vanskelig å forklare vettu...

Tror nok det kan være en bivirkning av antibiotikakuren, ja... Jeg tok Flagyl for bakteriell vaginose. De siste dagene har jeg også hatt en ekkel metallsmak bak på tunga og et slags hvitt belegg... skikkelig plagsomt. Noen som har vært borti lignende? Håper det forsvinner snart for jeg føler jeg får en fæl ånde av det...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...