Gå til innhold

Slankemiddelet Xenical

Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Dere som har brukt dette legemiddelet til slanking, hva slags erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte det i 3 uker .ingen kg neg.

bare orange avføring.

slipp du en fis kjem det i trusa. :rodme:

Skrevet
Dere som har brukt dette legemiddelet til slanking, hva slags erfaringer har dere?

Total unyttig. veldig dyre. De er laget slik at du reagerer på fett. eter du fett så må du på do. Gikk på de et halvt år og merket ingenting.

Nå viser undersøkelser at de har heller ikke den effekten de trodde.

tror jeg betalte 800 kr for en mnd?

Skrevet
Total unyttig. veldig dyre. De er laget slik at du reagerer på fett. eter du fett så må du på do. Gikk på de et halvt år og merket ingenting.

Nå viser undersøkelser at de har heller ikke den effekten de trodde.

tror jeg betalte 800 kr for en mnd?

ps) nå går jeg 1.5 time hver dag i terrenget og har gått ned 17 kilo på 8 mnd. Spiser mere enn før.

Skrevet

De er dyre og eneste effekten jeg hadde av de var at jeg feis bløtt og har kastet en haug med truser.

Orange olje.

Null effekt på vekten. Brukte de i noen mnd.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Men la dere om kostholdet når dere gikk på Xenical?

Jeg har gått på tabelettene i 2 dager, merker foreløpig ingenting på avføringen eller noe. Kanskje litt men der er ikke mye...

Skrevet

Jeg har ikke prøvd disse tablettene, ei heller noe annet. (Jo, forresten, prøvde noen plaster til 400kr/mnd en gang som inneholdt sjøtang. Null effekt, bare sår hud!) Det er vel så å si konkludert fra alle vitenskaplige hold at det som funker best når en skal miste vekt, er å spise mindre enn det man forbruker (ca. 1250 - 1400 Kcal til dagen, avhengig av kropp), innta alle næringsgruppene i i riktig mengde (protein ca 10%, karbohydrat ca 40% og fett ca 10%), samt at man beveger seg. Gjør du dette er du nesten garantert å gå ned 1 kg i uka. :klappe:

(Har gjort dette selv de 4, snart 5 siste ukene. En liten smugkikk på vekta i dag sa minus 4,5 kilo i forhold til hva jeg vegde da jeg begynte. ...man kan faktisk gå ned i vekt uten å få oransje flekker i trusa asså! :) )

Skrevet
alle næringsgruppene i i riktig mengde (protein ca 10%, karbohydrat ca 40% og fett ca 10%),  samt at man beveger seg.

Hva består de resterende 40% av kostholdet ditt av, om jeg tør spørre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...