lagacy Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg bruker Evraplaster som prevansjon, det fungerer fint for meg. Men jeg har hørt at det er meldt om mange bivirkninger på dette prepatatet. Noen som har opplevd noen ubehagelige bivirkninger?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp, jeg ble svimmel og kvalm umiddelbart etter at jeg satte det på. Brukte det bare i to måneder. Fikk nedsatt immunforsvar (legen sa det kunne komme av plasteret) og hadde luftveisinfeksjon etter luftveisinfeksjon i ni måneder. Skal aldri noensinne utsette kroppen min for hormonell prevensjon igjen. Men for de som tåler det så er det jo bra
Gjest Malina Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Mulig jeg er en av de heldige,men jeg har ikke opplevd noe nevneverdig bivirkninger etter at jeg begynte på P-plaster. Er egentlig veldig fornøyd!
Gjest Revenka Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg gikk på det en god stund uten bivirkninger. Skal begynne på igjen når jeg får mensen. Liker den kjempegodt. Eneste kjipe er at det sitter ikke så godt etter et par ukentlige svømmetreninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå