skogmusa Skrevet 28. oktober 2006 #21 Skrevet 28. oktober 2006 jeg ammet til hun var 5 mnd. da var det ikke mer og hente hos meg.
momo Skrevet 28. oktober 2006 #22 Skrevet 28. oktober 2006 Ammet jenta mi til hun var 9 mnd, da ville hun ikke mer.
JallaJalla Skrevet 28. oktober 2006 #23 Skrevet 28. oktober 2006 Til han var 7 mnd. Da var han ikke innteressert lenger gitt.
Gjest Miloine Skrevet 28. oktober 2006 #25 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Ammet lenge, husker ikke helt når jeg sluttet! Sønnen min er 15 år nå, tror jeg sluttet for ca 2 mnd. siden. Skjønner ikke hvorfor noen reagerer på at en 7 åring fortsatt dier moren sin, det er da normalt her i vesten!? Antar at denne tråden var en fortsettelse på "ammedokumentaren" PS!Fant dokumentaren motbydeli!g Endret 28. oktober 2006 av Miloine
Myrthel Skrevet 28. oktober 2006 #26 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg svarte 8 mnd. men det var fullammet. Har ammet alle 3 til de var ca 2,5 år. Ingen av dem var interisert i å slutte selv, da heller. Men jeg følteat tiden var inne.
Gjest -M- Skrevet 28. oktober 2006 #27 Skrevet 28. oktober 2006 Ammet i 10 mnd. Da var ikke knøttet interessert lenger. Jeg var så bestemt på at jeg ville amme i hvertfall 1 år og helst lenger, så jeg synes det var trist Ser at flere ammet lenger enn to år, og det er veldig flott om, begge vil, sikkert. Men nå er knøttet mitt snart 2 år og jeg kunne aldri tenkt meg å amme han nå... For meg virker det litt unaturlig. Jeg er ikke i mot det å amme lenge og ville egentlig amme mye lenger enn jeg gjorde. Og at det virker unaturlig skydes kanskje at det er så lenge siden vi har gjort det... -M-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå