Molly Mu Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) slettet Endret 2. mars 2007 av Molly Mu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Velkommen tilbake Molly Jeg opplevde desverre akkurat det samme som deg. Hadde en MA for ca en måned siden, var drøye 8 uker på vei. Skjønner litt hvordan du har det. Synes det var veldig lenge dere måtte vente før dere prøvde igjen, var det noen spesiell grunn? Vi fikk beskjed om 1 syklus og så var det bare å kjøre på, så nå venter jeg på mensen, men kroppen oppfører seg ikke slik som den skal . Håper du får orden på kroppen snart. Sorry for mye babbel om meg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Slettet Endret 2. mars 2007 av Molly Mu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hadde også en slik følelse om at det ikke skulle gå bra. Jeg var også på UNN. Veldig fornøyd med behandlingen der og med fastlegen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg fikk forresten beskjed om å vente 1 måned fra 4 leger. Rart det varierer slik. Men det viktigste er uansett at dere føler dere klare for å prøve igjen. Endret 28. oktober 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Slettet Endret 2. mars 2007 av Molly Mu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har også en del tanker om det å prøve igjen og det å bli gravid igjen, men det tror jeg er veldig normalt. Så fint at alt er i orden med deg nå. Tenkte litt på det etter utskrapningen at det er litt rart det ikke er noen oppfølging i etterkant, for å sjekke at alt er i orden. Gikk fint for min del og mensen kom som normalt. Jeg bor i fylket, men jeg er opprinnelig sørfra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. desember 2006 #8 Del Skrevet 2. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 3. desember 2006 #9 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei! Jeg har ingen anelse om det du nettop har gjennomgått, det må være helt forferdelig. jeg ville bare gi deg en stor og ønske deg lykke til med prøvingen igjen. Håper 2007 blir et fruktbart år tross alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #10 Del Skrevet 8. desember 2006 Å, lille vennen, så fælt Og jeg vet nesten hvordan du har det, hadde en liknende opplevelse i 12.uke i august. Men så spira det altså igjen allerede i september... Har fått et fryktelig dårlig forhold til nysgjerrige folk. Tror det er en naturlig reaksjon. Vi fortalte heller ikke om at det hadde gått galt. Gikk galt 2 dager før det skulle annonseres. Har heller ikke fortalt at vi har en 12.ukers i magen nå, og har rett og slett mistet lysten pga alle disse frekke og nysgjerrige slektningene. Jeg blir fortsatt rasende. De skal jaggu få lure til de setter ribbebiten i halsen Lykke til i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Slettet Endret 2. mars 2007 av Molly Mu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. desember 2006 #12 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har aldri gått gjennom det du har, og kan bare forestille meg hvor vondt det er. Håper 2007 er året ditt, og at dette året bringer den en "mini-mu" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Slettet Endret 2. mars 2007 av Molly Mu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. desember 2006 #14 Del Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer så mye Håper virkelig at alt går bra denne gangen. Tenk to klaff på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2006 #15 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer med spiren, haaper h*n klamrer seg fast denne gangen! Skal se det gaar kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 21. desember 2006 #16 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer så mye Du får prøve å slappe av og nyte det mest mulig. Og tenk at det klaffet med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå