Gå til innhold

Drømmen om en liten Mu


Molly Mu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen tilbake Molly :klem:

Jeg opplevde desverre akkurat det samme som deg. Hadde en MA for ca en måned siden, var drøye 8 uker på vei. Skjønner litt hvordan du har det. Synes det var veldig lenge dere måtte vente før dere prøvde igjen, var det noen spesiell grunn? Vi fikk beskjed om 1 syklus og så var det bare å kjøre på, så nå venter jeg på mensen, men kroppen oppfører seg ikke slik som den skal :sur:. Håper du får orden på kroppen snart.

Sorry for mye babbel om meg sjøl :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en slik følelse om at det ikke skulle gå bra. Jeg var også på UNN. Veldig fornøyd med behandlingen der og med fastlegen min.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten beskjed om å vente 1 måned fra 4 leger. Rart det varierer slik. Men det viktigste er uansett at dere føler dere klare for å prøve igjen.

:klem:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg har også en del tanker om det å prøve igjen og det å bli gravid igjen, men det tror jeg er veldig normalt.

Så fint at alt er i orden med deg nå. Tenkte litt på det etter utskrapningen at det er litt rart det ikke er noen oppfølging i etterkant, for å sjekke at alt er i orden. Gikk fint for min del og mensen kom som normalt.

Jeg bor i fylket, men jeg er opprinnelig sørfra ;).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ingen anelse om det du nettop har gjennomgått, det må være helt forferdelig. jeg ville bare gi deg en stor :klem: og ønske deg lykke til med prøvingen igjen.

Håper 2007 blir et fruktbart år tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, lille vennen, så fælt :troest:

Og jeg vet nesten hvordan du har det, hadde en liknende opplevelse i 12.uke i august. Men så spira det altså igjen allerede i september...

Har fått et fryktelig dårlig forhold til nysgjerrige folk. Tror det er en naturlig reaksjon. Vi fortalte heller ikke om at det hadde gått galt. Gikk galt 2 dager før det skulle annonseres. Har heller ikke fortalt at vi har en 12.ukers i magen nå, og har rett og slett mistet lysten pga alle disse frekke og nysgjerrige slektningene. Jeg blir fortsatt rasende. De skal jaggu få lure til de setter ribbebiten i halsen :ler:

Lykke til i 2007 :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jeg har aldri gått gjennom det du har, og kan bare forestille meg hvor vondt det er. Håper 2007 er året ditt, og at dette året bringer den en "mini-mu" :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...