Gå til innhold

Vært hos politiet i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et par dager siden kom det et brev fra politiet. De måtte snakke med med ang trakassering.

Ja ha, tenkte jeg. Jeg stilte opp og var ikke nervøs i det hele tatt. Var veldig klar over hva det handlet om.

Hun fortalte meg på forhånd at jeg stod i fare for å bli anmeldt.

Ei i slekten påstod at jeg har trakassert henne over lengre tid. Ringt henne, sendt SMS og mail.

Ja jeg har mailet henne, ja jeg har sendt henne SMS, nei jeg har ikke ringt henne.

Mailene eller SMS'ene har ikke vært trakassering.

Hun har sendt meg dobbelt så mange mailer og SMS, enn jeg har gjort til henne.

Politiet fikk se de meldingene som lå på min mobil. De fleste var fra henne. Politiet leste igjennom meldingene, og mente det var JEG som hadde blitt trakassert av henne og ikke omvendt.

Han sa også at de brukte vanligvis ikke så mye tid på slike saker, da det var viktigere ting de måtte gjøre.

Det kommer ikke til å skje noe mer i denne saken, og det blir hun informert om per brev.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Det høres ut som om denne personen snakker til noen her inne... Siden han/hun ikke kan ringe, skrive mail, eller meldinger mer nå ja :ler:

Skrevet

Ånei, 2 slektinger har hatt kontak.

Huff :( verden skal ikke være lett idag

Skrevet

:ler:

Skrevet
Ja,og så?

:sur:

Det høres ut som om denne personen snakker til noen her inne... Siden han/hun ikke kan ringe, skrive mail, eller meldinger mer nå ja  :ler:

Hvorfor tror du at det handler om noen her inne?

:frustrert:

:ler:

Skrevet

Ikke vær så sinna, du må jo ikke ta innlegg jeg har skrevet etter 24.00 dønn seriøst heller :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvorfor tror du at det handler om noen her inne?

:frustrert:

Tanken slo meg fordi det ikke ble søkt noe råd, eller de ble ikke vist noe særlig uttrykk av frustrasjon o.l. Det kunne virke mer som en opplysning om at "du kunne ikke gjøre meg noe med det der". Om det skulle være to som har noe uoppgjort og det ikke lenger går ann å gi beskjeder på vanlig måte, så måtte det vel være fint å skrive noe her, da blir det lest, men kan ikke brukes mot en?

Er bare spekulering og tull :)

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Det høres ut som om denne personen snakker til noen her inne... Siden han/hun ikke kan ringe, skrive mail, eller meldinger mer nå ja  :ler:

Anmeldelser er morsomme å spøke med.

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)
Tanken slo meg fordi det ikke ble søkt noe råd, eller de ble ikke vist noe særlig uttrykk av frustrasjon o.l. Det kunne virke mer som en opplysning om at "du kunne ikke gjøre meg noe med det der". Om det skulle være to som har noe uoppgjort og det ikke lenger går ann å gi beskjeder på vanlig måte, så måtte det vel være fint å skrive noe her, da blir det lest, men kan ikke brukes mot en?

Er bare spekulering og tull  :)

Artig utsagn, sett opp mot en annen tråd der folk har blitt anmeldt. Jeg tror det kan være godt for trådstarteren å få blåst ut litt frustrasjon her, i stedet for andre steder. Overfor politiet, for eksempel.

Endret av Alf Kaida
Skrevet

Kanskje det er en person som trengte å skrive av seg litt frustrasjon og en rar/ubehagelig opplevelse? Er da nok av slike tråder her inne!

Så trådstarter: Bra for deg! Håper du får fred fra din plagsomme slektning nå. :klem:

Skrevet
Ikke vær så sinna, du må jo ikke ta innlegg jeg har skrevet etter 24.00 dønn seriøst heller :ler:

Unnskyld

Er bare spekulering og tull  :)

Jeg synes hele saken er komisk. At enn ikke kan gi en slektning en beskjed uten å bli beskyld for at enn trakasserer personen. Føler ikke noe frustrasjon. Har hørt om lignene saker hvor politiet ikke tar slike ting seriøst.

Dette er faktisk ingen spøk. :sur:

Artig utsagn, sett opp mot en annen tråd der folk har blitt anmeldt. Jeg tror det kan være godt for trådstarteren å få blåst ut litt frustrasjon her, i stedet for andre steder. Overfor politiet, for eksempel.

Er det noen annen tråd her inne, som handler om det samme? Det har jeg ikke sett.

Kanskje det er en person som trengte å skrive av seg litt frustrasjon og en rar/ubehagelig opplevelse? Er da nok av slike tråder her inne!

Så trådstarter: Bra for deg! Håper du får fred fra din plagsomme slektning nå.  :klem:

Ville bare fortelle at det er ikke alle saker politiet tar like alvorligt.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
Unnskyld

Jeg synes hele saken er komisk. At enn ikke kan gi en slektning en beskjed uten å bli beskyld for at enn trakasserer personen. Føler ikke noe frustrasjon. Har hørt om lignene saker hvor politiet ikke tar slike ting seriøst.

Dette er faktisk ingen spøk.  :sur:

Er det noen annen tråd her inne, som handler om det samme? Det har jeg ikke sett.

Hei! Jeg mente ikke at det var trakassering. Det har jeg ikke noe som helst grunnlag for å uttale meg om. Tenkte egentlig ikke så mye over det, var bare noe som slo meg. Da jeg ikke fikk inntrykk av noen frustrasjon (som du jo skriver at du ikke har) så ble det liksom ikke noen trøstende ord. Men klart, jeg håper alt går bra og fint. Det er også godt at du ikke fikk noe større problemer av dette, om en person urettferdig har anmeldt deg for noe. Ha en goooooooood helg :blomst:

Endret av Chrizzy
Gjest Chrizzy
Skrevet

Det hørstes ikke akkurat ut som noe hjertesukk nei, søten :kyss:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jamen jeg er jo helt enigt med deg :tommelsmil:

Skrevet

Det hører vel heller til unntaket at politiet tar noen saker alvorlig.

Skrevet

Politiet kunne tatt ting alvorlig om folk kunne ordne opp i sine private diskusjoner selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...