Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Min kone og jeg lurer på å reise til Thailand neste år og vi prøver å finne billetter. Er det noen som erfaringer med å fly med SAS fra København til Bangkok? Jeg forstår de benytter et større Airbus fly på denne distansen. Er det godt med plass til bena på økonomiklassen? Hvordan er maten? Hvordan er det med underholdning...har man video on demand og spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med SAS, men tipper noen her kan hjelpe deg :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Da jeg reiste til Thailand sist, valgte vi å benytte Thai Airways. De har en mellomklasse som heter Økonomi-pluss, hvor du får ekstra plass, etc etc, men du får ikke alt det overdådige man gjerne får på business-class.

Hvor mye ekstra vi betalte, husker jeg ikke, men jeg ville absolutt valgt dette.

Vi sjekket dengang (2-3 år siden) opp med SAS re ekstra benplass, og fikk da beskjed om at det ikke ville være noe særlig større plass til ben enn på vanlige kort-distanse flyvninger. Og når du skal sitte såpass lenge i et fly, blir det alt for trangt for oss (selv om vi ikke akkurat er spesielt høye).

Men med SAS kan man jo booke seg inn 22 timer før, og hvis man er heldig og tidlig ute, kan man få exit-plassene. Der er det veldig ålreit å sitte.

Fløy med SAS til Seattle og da hadde vi skjermer med filmer/spill pr sete. Jeg kan ikke huske at vi hadde noe spesielt god plass til bena, men en skjerm forkorter jo turen vesentlig!

Hvor i Thailand skal dere?

Skrevet

Hei

Vi har vært et par ganger i Thailand før og da har vi vært på Samui, Phuket, Hua Hin, Krabi, Bangkok etc. Så vi er ikke helt sikre på hvor vi skal denne gangen...det er fremdeles tidlig i planleggingsfasen :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har flydd med Lufthansa før, det var dødsbra! Masse plass, skinnstoler, masse magaziner, bra tvskjermer, bra filmer(som ikke var kommet på kino i Norge enda) God mat, kjempe fornøtd.

I år reiser vi m SAS via Køben, og jeg gleder meg, har en følelse at det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...