Gå til innhold

- Hvordan er menn ved sms?


Gjest Jente_81

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_81

Egentlig litt fortsettelse av tråden lengre nede............. men litt andereldes

Hvordan e gutter/menn når det gjelder å sende sms?

Havnet i et "forhold" som jeg er usikker på hva han egentlig vil i lengden.

for 3 dager siden sa han at han skulle sende melding på morraen, noe han gjorde. Så gikk det 2 døgn til han sendte igjen.......... Da fortalte han hvordan dagen hans hadde vært osv......... Jeg var typisk sånn at jeg ikke ville kontakte han for jeg var redd for å mase, så ventet til han sa noe.

Hadde det vært meg hadde jeg sendt det jeg sa jeg skulle sende og hvis jeg ikke "brydde" meg om personen hadde jeg ikke sendt noe mere etter "det avtalte"........

Hva mener dere?

Noe må han bry seg?

Hvis det er noen personer jeg føler meg ukomfortabel med så sender jeg ikke melding men svarer som regel for å være grei.

Hvordan tenker gutter sånn?

Vet jo at han liker meg, men vet han e redd for "singelstatusen"... sin eller no. Hvordan gå forsiktig frem? Jeg vil ikke være en masete dame, men likevell ikke at alt skal skje på hans primisser............ eh.. ja.

(ja, jeg er flink til å analysere hehe......... men syntes d er interresant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan tenker gutter sånn?

Vet jo at han liker meg, men vet han e redd for "singelstatusen"... sin eller no. Hvordan gå forsiktig frem? Jeg vil ikke være en masete dame, men likevell ikke at alt skal skje på hans primisser............ eh.. ja.

(ja, jeg er flink til å analysere hehe......... men syntes d er interresant)

Heisann!

Vi jenter er "grimme" på å analysere. Husker enda når jeg drev på med det som idag er min samboer. Ikke sende melding før han har sendt, lese meldingene 10 ganger for å prøve å forstå hvorfor han formulerte seg som han gjorde. :ler:

Vi er gale!

Av fare for å skjære alle over en kam (noe jeg ikke mener å gjøre), så tror jeg at mange gutter skriver rett frem uten å tenke noe mer over det. De er heller ikke typene til å ligge å vente på at du sender en SMS, får den en så får de en, får de ikke tenker de ikke stort over det før det har gått ei ukes tid... Dessuten, dersom det har gått to dager siden sist de sendte en melding,, aner de kanskje ikke at det har gått så lang tid! Vi jenter derimot: VI TELLER TIMER!

At han er redd for "singelstatusen" er jo også typisk gutter. Du får bare gi han tid og jeg har fremdeles troa på kostbarhet foran masing... Men det betyr ikke at du aldri skal sende han melding med mindre han sender først. Gjør det du føler for, og hold litt igjen når du er i ferd med å freake fordi du ikke har fått svar og vil sende 2-3 meldinger til.

Lykke til!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å leve livet gjennom tastaturet på en duppedings!

Hva er det neste?..... Lover du xxxxxx å gi yyyyyy Koz og Klemz til batteriet er fullstendig utladet? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å sende tekstmeldinger, jeg vil heller prate. SMS er for beskjeder og hastegreier, for min del. Upersonlig og kjedelig.

Derfor kan jeg sikkert oppleves som kald og rask, og ikke minst stille, om man forventer seg en haggel av tommeltasting fra min side. Greit, en og annen "tenker på deg" kan dukke opp, men vit da at da tenker jeg VIRKELIG på deg.

Tror ikke jeg er så forferdelig unik sånn sett.

Det jeg derimot kanskje er unik på, er at om det er interesse i min rettning; gi meg den i store doser. Jeg er ikke så sabla flink til dette med gjettekonkurranser, ønsker du noe så spør heller istedet for å vente på at jeg skal komme på samme ideen.

Såeh, dropp nå SMS-tjatet og konsentrer deg om det som pågår når dere er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...