Gå til innhold

Glede og Kjærsta


Glede

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Har lest litt i deres dagbøker og ble inspirert til å lage en på vegne av min elskede og meg.

vi gifter oss 24.august i oslo.

Bryllupet vårt nærmer seg også med stormskritt, det er "bare" 5 måneder igjen.

Føler at det blir litt stress for på de månedene må vi planlegge masse, jeg har eksamen og vi flytter.

Men jeg hadde ikke byttet denne tiden mot noe i verden!!!

Elsker og dille og planlegge icon_smile.gif

Vi har kommet litt igang da, men det er fremdeles mye som skal gjøres.

Kirken er booka, det blir min kjæres kirke i Oslo. Jeg har ikke hatt noen religiøs oppvekst, men kjærsta mi har "vokst opp" i denne kirka. Det ble derfor naturlig for oss å velge denne.

Forlovere er valgt, jeg har lillesøs og kjære har en felles kamerat. Begge kjenner oss veldig godt!

En tante lager bryllupskake, den være tre etasjer og gå i spiral oppover, med forskjellig fyll i hver etasje. Tror det blir kjempefint!

Transporten vår blir svigers 20 år gamle hvite merce, med litt pynt blir den stillig som bare det.

Fotografen er en god venn av oss. Han skal gi oss alt sammen i gave, det inkluderer bildene, filmen, fremkallingen og jjobben han legger i det. vi er sååå takknemmlige!!

Svigermor er hageentusiast og svigerfar gartner, derfor blir ikke blomster noe problem. De har plantet masse og for resten for en billig penge. Fargene våre skal være hvitt, grønt og gull (men nå vurderer jeg sølv, i og med at kjolen jeg ønsker meg har sølvpynt).

Kjolen ja, har tittet litt rundt omkring og ikke funnet noe spesielt. Helt til KABOOOM, den snakket til meg icon_smile.gif

Så den på hengeren og syntes ikke den vær så værst, enkel slik jeg ville ha den. Prøvde den på og den gjorde alt for meg!!!Holdt inn og fremhevet på de riktige stedene. Dessuten var den anderledes og morsom bak.

Har prøvd å finne den i sverige, koster 13000 i norge, men uten hell så langt. Det fonnes vel en råd.

Hva mer er det å skrive, jo bryllupsreisen går til bulgaria. Gleder oss veldig.

Nå våkner kjærsta mi så jeg stikker for å få litt morgen kos.

Glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

heia glede

så koselig at du også har begynt med dagbok icon_smile.gif

dere har ordnet masse icon_smile.gif

jeg gleder meg også til bryllupet icon_smile.gif

hvordan ser kjolen ut?

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bør vel avlegge en ny rapport, selv om vi ikke har kommet så mye lenger de siste ukene.

Slankeplaner jeg har hatt er enda ikke gjennomført, men jeg har kjøpt treningskort og treningstøy, så jeg får vel starte etter eksamen i mai. Huttetu den nærmer seg med stormskritt, det er jo så mye morsommere med bryllupsplanlegging.

Ellers bestilte jeg kjolen jeg har ønsket meg på tirsdag. Den var heeelt utenfor vårt budsjett så jeg hadde nesten gitt det opp. Da er det heldig å ha en snill pappa! Enda heldigere at han tilbød seg å hjelpe dagen før baksmellen hans kom icon_smile.gif

Prøvde kjolen igjen i butikken og vet at jeg og min kjære blir fornøyde.

Hva mer er det å si?

Som sagt er april temmelig stressende, eksamen i begynnelsen av mai, konfirmasjoner,flytting neste helg, 80års lag og invitasjoner som enda ikke er tenkt ut og som skal bli sent i begynnelsen/midten av mai.

gleder meg til sommer jeg! Jo glemte at jeg begynner i ny jobb og skal på intervju neste uke. Og så er kjærsta syk da.

Hjelper litt å lufte litt på trykket

takk for nå

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...