Gjest |H| Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Er det bare jeg som synest den er litt små-scary? Den hvor ungen plutselig spretter opp av søvnen sin i grindsengen. Jenta mi såg tilfeldig på tv da den reklamen kom, og ho skvatt så ho hoppa av stolen snart!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 trodde først det var reklame om noe krybbedødgreier... sinnsykt ekkel. og husker aldri hva det var reklame for, ser en annen vei for ikke å hoppe i taket.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, den er ekkel! Blir alltid skremt av den ungen!
Hello Kitty Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp...som du kan se av en litt eldre tråd her så er det flere som reagerer på den! Blant annet meg, trodde det handlet om krybbedød med en gang jeg. Ungen ser jo ikke frisk ut der han ligger
Karamba Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Må si jeg skvatt jeg også første gangen jeg så den...!
Gjest |H| Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp...som du kan se av en litt eldre tråd her så er det flere som reagerer på den! Blant annet meg, trodde det handlet om krybbedød med en gang jeg. Ungen ser jo ikke frisk ut der han ligger ← Så det har vært en tråd om den tidligere.... d har jeg ikke fått med meg *lete*
Malama Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Det finnes en tråd eller to om den der ja. Og Møller har nok, uten å mene det (selvsagt) skapt en litt uheldig kobling i hodet til mange, da jeg ikke er den eneste som trodde det handlet om krybbedød da jeg først så den. Og hver gang jeg ser dfen igjen tenker jeg "krybbedød" (også kommer jeg på at det er tran, og snur meg vekk før ungen spretter opp) Ja, jeg får kjempelyst å kjøpe tran når jeg altså (feilaktig selvsagt) kobler tran og krybbedød... Reklame handler jo om at de vil skape sånne koblinger i hodene våre som gjør at vi blir "lykkelige av å ha det produktet" etc, men her har de skapt en litt annen...
Gjest lurven Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 virker som om de har bomma litt med den reklamen da, hvis ikke ideen var å få folk til å snakke om den da
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Så den nå nettopp og skjønner egentlig ikke hva som er så galt - ungen sover, man ser jo tydelig at den puster og at øyelokkene vibrerer, skjønner ikke helt hvorfor alle tenker krybbeød av en sovende baby? :klø: Syns egentlig den reklamen er litt morsom, for barn ligger litt sånn til lading
Gjest |H| Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har heller ikke tenkt krybbedød, ok, kanskje en gang. men det jeg mente med små-scary var sånn scary som i grøsserfilm-scary! D er slik man kan få mareritt om, he he... litt sånn excorsist-følelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå