Gjest pupillamamma Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 hei! kjæresten min fikk plutselig et problem her om dagen.. vi har et fantastisk sexliv, og har alltid brukt kondomer helt til en dag han måtte tisse så fælt at han mistet ereksjonen da har skulle sette på kondomet. Etterpå,da vi prøvde igjen, ble han slapp med en gang kondomet kom i kontakt med penis. Etter det ble han fryktelig deperimert og trodde at han var impotent. Men det er jo ikke tilfellet. Vi har hatt sex uten kondom etter dette. Men hver gang vi prøver å sette på et, blir penis slapp-JEG tror det er psykologisk etter den første gangen..Men har dere noen liknende erfaringer eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Jepp! Liker ikke kondomer jeg, men det er pga de er for stramme for meg.. stanser blodtilførselen. Dessuten er det noe herk å få på, jeg stresser skikkelig, jeg antar jeg er litt tykkere en gjennomsnittet, og når jeg fikler mister jeg kåtheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 27. januar 2003 #3 Del Skrevet 27. januar 2003 Hvis de klemmer for mye, kjøp større på Kondomeriet. Gi ham en hjelpende hånd når den skal på, eller munn...lek med ham, og smett den på før han vet hva som skjedde. Ikke la det være teknisk, la det være sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå