Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Inspirert av slanketrådene har jeg sammenfattet metodene deres til en kur. 1. Meld deg på vektklubb. I tillegg til kaloriene du blir tildelt kan du spise omtrent 1000 til et par ganger i uka. 2.Spis gjerne potetgull til frokost og pizza til middag, så lenge du ikke spiser mer enn det tildelte dagsbehovet + 1000 kalorier til. 3.Gi faen i vitaminer. 4. Grønnsaker er FY! 5.Hvis du går ned en halv kilo, feir det med en spiseorgie. 6.Det er lov å bryte kuren hvis du: a)skal på fest b)ikke skal på fest c)har en dårlig dag d)har en god dag e)har lyst på noe godt 7. Hvis du trener en dag kan du spise alt du vil. 8. Tren minst mulig, men snakk mye om hvordan du snart skal begynne å trene. 9. Om noen skeier ut brukes klemmesmileyen. Ingen skal ha dårlig samvittighet for å fråtse. 10. Bli veldig ovverrasket når du ikke gå ned i vekt.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Du glemte: surr magen inn i folie når du skal ut og gå tur.
Quirky Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Hmmf. Jeg protesterer mot flyttingen. Dette er en diett mange inne på kosthold og trening følger. Å flytte den over på snikk-snakk er jo å latterliggjøre dem..
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 he he høres ut som noen jeg kjenner det der ja.......
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Den beste er "bli veldig overraska når du ikke går ned i vekt".
Yme Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg likte det, fordi det er en jækla bra oppsumering på treningsinsatsen til mange av folka her inne
Gjest Deception Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Å flytte den over på snikk-snakk er jo å latterliggjøre dem.. ← Pøh! Akkurat dét klarer de utmerket godt på egenhånd.
Quirky Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Faen heller, hele vitsen med denne tråden var at folk skulle bli sinte, ikke være enige.. Gidder aldri å forumtrolle mer.
Yme Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Faen heller, hele vitsen med denne tråden var at folk skulle bli sinte, ikke være enige.. Gidder aldri å forumtrolle mer. ← Hmm... Jeg greier heller ikke provisere så mye som jeg liker, men du ga meg en strålende idè!
Quirky Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Hmm... Jeg greier heller ikke provisere så mye som jeg liker, men du ga meg en strålende idè! ← Gleder meg til å se resultatet!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Der har jeg sagt opp abbonementet mitt på spenst, og har spist boller til frokost med masse sukker på! Håper å gå ned 5 kg i dag, har tatt opp tyra show for 2 uker fram i tid som jeg skal ligge på sofan og se på. Tyra er slank, og jeg blir henne av å se på henne mvh tjukkabolla
Yme Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Gleder meg til å se resultatet! ← Jeg ska sende deg en PM når jeg er klar, men da måru love å ikke si at det var meg!
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Hvor ble det av sov deg slank kuren?
Yme Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Hvor ble det av sov deg slank kuren? ← Favoritten min var "spis iskrem kuren" fordi isen var kald, å da brukte kroppen mye energi for å varme den opp i magen, da forbrenner man kalorier!
Quirky Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ska sende deg en PM når jeg er klar, men da måru love å ikke si at det var meg! ← Deal!
Gjest Kristin_ Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 Dette er tidenes bump det vet jeg, men skulle finne tilbake til en link til en annen tråd, og under søk på "kuren" snublet jeg over denne her.... Jeg mistet nesten pusten et øyeblikk, herregud så treffende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå