Gå til innhold

Sneipen med på flytur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha med oss sneipen på 14 mnd å fly i november.

Turen tar drøye 5 timer.

Er spent på hvordan det vlir for han. Noen med erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med oss jenta vår til Kypros da hun var 12 mnd. Siden hun ikke hadde lært seg å gå, var dette en veldig grei alder å ha henne med på tur.Hun var rolig og oppførte seg fint hele veien, og sov litt innimellom.Det var en mye større utfordring å ha henne med året etter... Da var hun ikke mye interessert i å sitte stille nei... Litt leker og kjeks i sekken er godt å ha viss tålmodigheten svikter.

Skrevet

Ps glemte å si en ting : la "Sneipen" få noe å drikke på under letting/landing, så unngår han dotter i ørene.

Skrevet

Jeg kom på enda en ting jeg ville si jeg....Min erfaring er at barnevogner blir veldig stygt behandlet på fly.Så viss du har mulighet til det, ikke ta med en knalldyr vogn som du er veldig redd for...

Skrevet

Vurder å ta med mei tai etter ergo-sele i stened for vogn!

Skrevet
Vurder å ta med mei tai etter ergo-sele i stened for vogn!

Er det mulig å skrive så mange feil i en så kort setning? :ler: Dette var jo nærmest uforståelig...

Skrevet

er det ikke røyking forbudt på fly?

Skrevet

Joda det er røyking forbudt på flyet. Men det er lov å ta med sneipen på flyet fordet. Ikke tenkt å tenne på han heller jeg :)

Skrevet

Er det ungen din du kaller for sneipen? Hva i alle dager er det slags kallenavn?

Skrevet

Synes det er et fint kallenavn jeg.

Litt humor i stedet for dette vanlige dikke-dakke.

Skrevet
Er det ungen din du kaller for sneipen? Hva i alle dager er det slags kallenavn?

Jeg vet om mange menn som kaller ungen sin det, har vel ikke hørt noen damer si det akkurat, de heller vel mer mot å kalle ungen sin for sukkerklumpen og annet kliss. :ler:

Skrevet

Ja, Sneipen, det er s;nnen min det>(

Liten s;t going som nettopp har begynnt [ g[>(

Skrevet
Er det mulig å skrive så mange feil i en så kort setning? :ler: Dette var jo nærmest uforståelig...

Beklager så mye! *ler*

Jeg satt her og amma mini, hadde bare "feil hånd" ledig og mini var egentlig ferdig med å spise og var ganske utolmodig så det gikk litt vel fort kan man si...

Her er litt informasjon om det jeg prøvde å si i sta:

Ergo bæresele

Mei tai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...