Gå til innhold

Knipeøvelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som gjør knipeøvelser, OG som har fått resultater. Hvordan gjør dere det, jeg vet hvordan jeg kniper, men har ingen anelse om hvor mange knip, om det er korte eller lange, eller en kombinasjon som gir best resultat?

Og til slutt, når vet man at man er optimalt opptrent der nede? Er det ok når man kan føre inn en finger og knipe, og at man da kjenner det? Eller er det andre ting utenom en penis som kan avgjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet

Er det virkelig ingen som har noe å bidra med????

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg tror at man blir god på det man trener på. Derfor mener jeg at en kombinasjon av korte og lange er bra, i det hele tatt variasjon i treninga der også.

Når man er godt trent vet jeg sannelig ikke, jeg føler meg godt trent og får tilbakemeldinger fra partneren om at jeg kan klemme hardt rundt ham.

Uansett er det at man er godt trent ingen grunn til å slutte, det er bare å fortsette uansett, hvis man ønsker å beholde en god bekkenbunnsmuskulatur.

Skrevet

Hvis du kjenner at det kniper rundt en finger, da har du fått taket på det. ;) Hvis du ikke kjenner det med en finger, prøv med en til og evt en til. Med mindre du har veldig tynne fingre, bør du klare å merke forskjell med 2-3 fingre, ellers gjør du det feil... Du bør også klare å kjenne det på musklene i bekkenet uten fingre, akkurat slik du kjenner at du strammer rumpeballene uten at du trenger å ta på dem.

Husk å øve på å slappe av disse musklene også, eller kan du over tid ende opp med litt spente bekkenmuskler, og det vil du helst ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...