*Heidi* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg syns de er så gode de friterte mozzerella sticksene som du får servert bla på egons partyplatter! Vet noen om hvordan man kan laged det?
Chelsea Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har prøvd å lage det en gang, ref. oppskrift fra Tine her men det ble ikke så vellykket. De gikk bare i stykker under friteringen. Så etter det har jeg kjøpt det når de har hatt det på Smart Club.
Lady_Sharon Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Høres ut som du har laget skorpen for tynt. Har du prøvd med å få den litt tykere? I Nederland har de sånne kjøttstaver med sammenslag skorp rundt som jeg pleier å lage siden vi ikke får kjøpt de i Norge. Og de er enda mykere en osten:)
Chelsea Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, den kan hende jeg gjorde det litt feil. Prøvde en annen gang å lage poppers også, men chilipepper med ost inni og så griljermel rundt, men det ble også ikke veldig vellykket. Og når det blir så mye styr da synes jeg det er greiere å kjøpe det ferdig. Det er ikke så ofte jeg serverer det. Blir jo ganske fett med den friteringen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har også forsøkt uten å lykkes. Nå kjøper jeg det heller bare når jeg er ute på kafe, så får de ta grisejobben og luktproblemet med frityren.
pulverheksa Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har aldri lagd slike mozzarellasticks, men lager chilipoppers en sjelden gang. I den oppskriften jeg har skal de paneres to ganger. Først i misennamel, så i egg og smuler, tørke litt i kjøleskap, og så i egg og smuler en gang til før fritering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå