Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte med første barn, men nå vet jeg ikke hva jeg venter, men i følge dette kartet skal det visst bli ei snuppe til.

Skrevet

Det finnes også et kart på barnimagen, og det gir annet resultat på meg i alle fall. En av dem er nok riktig ;)

Skrevet

det kartet som babyverden har stemer på meg.

forskjellen på de to, er at den ene ska du se på mors alder når barnet blir unnfanget, og på det andre mors alder når barnet blir født.

Skrevet

Ifølge det ene kartet skulle jeg vært gutt, men det andre sier jeg skal være jente, og en sjekk bekrefter at jeg ER jente ialle fall (her har jeg velg og merke regna ut "antatt befruktning" basert på termindatoen da (ikke fødselsdato, men termin) for jeg kan helt ærlig ikke si at jeg VET når mine foreldre laget meg, jeg var ikke helt tilstede da...

Og begge kartene sier at min bror skulle vært født jente (igjen regnet ut fra termindato, ikke fødselsdato (for han er født 10 uker prematurt, så det ville blitt veldig feil)

Totalt er de to kartene (som så vidt jeg skjønner skal være laget utfra samme original? Noen som sliter med dette med den kinesike kalenderen eller noe sånn) er det altså ETT treff, av fire utfall for meg og min bror. Og dette har 93 og 99% sikkerhet ja. (og jeg har sjekka med om unfangelsen skjedde månede etter i mitt tilfelle, siden antatt dato kommer bare noen få dager før månedsskiftet, i så fall skulle jeg i alle fall vært jente, men min bror skulle også vært jente uansett hvordan vi vender og vrir på saken...

Men siden de ikke er like heller, så har jeg ikke heeeeeeelt troa på at min bror feilaktig er vokst opp som gutt :)

Skrevet
Det finnes også et kart på barnimagen, og det gir annet resultat på meg i alle fall. En av dem er nok riktig ;)

Samme her! :ler:

Skrevet

Näe, det var inte mycket rätt i de där kartorna.

Skrevet

Jeg skulle ventet en jente i følge begge disse kartene, men det blir en gutt i følge UL... Tipper sånne kart stemmer i ca 50% av tilfellene og er like pålitelig som alle de andre kjerringrådene.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Av og til stemmer det, av og til stemmer det ikke. Skulle nesten tro det var tilfeldig.

Skrevet

Hehe, hvis jeg tilfeldigvis skulle bli gravid denne månenden, så vil jeg få ei jente ifølge begge kartene. og det er så fint, for jeg har lyst på ei jente først ;)

Skrevet

ingen av kartene stemte på meg.jeg skulle hatt to gutter men her er det 2 velskapte fine jenter :)

Skrevet

Begge kartene sier jente, noe ultralyden også viste! :)

Skrevet

Jeg får jente på det ene og gutt på det andre, men UL sa jente :)

Skrevet

Stemte med både jente vi fikk for 9 år siden....og ja, nå vet jeg jo ikke. Enda litt til jeg skal på ul så - men i følge kinesiske kartet viser det jente.

Antar time will tell :)

Skrevet

Nope. Stemte ikke. Viste gutt og jeg venter jente.

Skrevet

Begge to stemmer på oss :-D

Vårt barn ble unfanget november for 6 år siden, og da var jeg 21...og det ble jente :enig:

Begge stemmer forresten også på meg.... :sjenert:

Skrevet
Av og til stemmer det, av og til stemmer det ikke. Skulle nesten tro det var tilfeldig.

:ler: Godt sagt!

Legesekretæren hos legen min lurte på om jeg hadde "sjekket kjønn" med sånn kart, fordi det alltid stemte sa hun. Jeg sa at jeg heller stolte på UL som hadde vist gutt, mens kartet viste jente, og hun var sikker på at de hadde sett feil på UL :ler:

Det ble gutt ;)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Det ene kartet viser at jeg skal få gutt, det andre viser at jeg skal få jente. og jeg skal få jente.

Det kartet som viser rett at jeg skal få jente viser at jeg skulle vært en gutt.... og det kartet som viser feil med at jeg skal få gutt viser at rett at jeg er født jente....

Dette går vel mest på tilfeldigheter tror jeg. på noen stemmer alt , mens på noen ingenting..

Skrevet

I følge det kartet skulle jeg vært gutt og broren min jente... så jeg tror ikke spesielt på det der nei. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...