Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har en klump nederst i venstre siden av magen, nå har det begynt å "stikke" der i tillegg...Har time til ultralyd, men ikke før om en uke! Noen som har noen tanker rundt hva det kan være?
Gjest Gjest_Lion Queen_* Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Vondt i magen kan være så mangt. Hvordan er det med fordøyelsen din,er du normalt på toalettet hver dag? Kanskje smerten kommer fra livmor/eggstokker. Håper de finner ut av det,det er sikkert ikke noe å være redd for. Lykke til
Gjest Ingrid78 Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg ville nok ventet med å spekulere til du har vært hos legen. Så lenge avføring og det er normalt, er det sjelden farlig. Men som hun over sa, det kan være så mye alt fra livmor/eggstokker til tarmen, og det er mange mulige sykdommer. Har fastlegen din noen formening om hva som er galt? Jeg anbefaler deg å prøve å slappe av frem til undersøkelsen. Skulle du ikke finne noe der, be om å få ta røntgen av tarmen, der ser man ting man ikke ser på ultralyden. Jeg har tatt begge deler, og det var røntgenet som viste hva som var galt.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Trådstarter her... Tarmen er i orden ihvertfall for jeg har vært igjennom en forferdelig koloskopi
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 trådstarter her... Fordøyelsen er forresten helt fin
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Kan være noe så bagatellmessig som eggløsning eller små cyster (en form for innvendige vannblemmer) som sitter på eggstokkene. Men det vil de se på ultralyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå