Gå til innhold

Hva tenker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker du når du ser en person som er 165cm og 43kg??

Tenker du at det er fint eller syke, svake menneske??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker neppe stort ang det. Er det noen jeg blir kjent med kan det nok være jeg har spiseforstyrrelser og/eller høy forbrenning i bakhodet, men estetisk sett har høyde/vekt lite å si. Folk kan være flotte når de er TYNNE, men kjenner og folk i 120 kg klassen som har et fantastisk utseende. Kommer alt an på hvordan de bærer vekten (eller mangel på vekt), kler seg, sminker seg, og utstråling generelt.

Skrevet

Vekt er et dårlig mål i seg selv. Kropper kommer i alle størrelser og fasonger, og det skal utrolig mye til før jeg reagerer negativt på folks utseende.

Skrevet

Jeg tenker stakkars tynne lille deg, du må slite veldig i klesbutikker.

Skrevet

Jeg er 1.68 og veier 62 kg, og jeg er slank, får til og med kjeft for å være litt mager innimellom. Riktignok har jeg mye muskler som utgjør en del av vekten, men å veie 20 kg mindre enn det jeg gjør og bare være 3 cm lavere høres -ikke- sundt ut i det hele tatt.... Det kan jo ikke være noe muskler på den kroppen i det hele tatt.

Skrevet
Hva tenker du når du ser en person som er 165cm og 43kg??

Tenker du at det er fint eller syke, svake menneske??

Normal...

Jeg har samme mål selv og har aldri fått noen kommerntarer.

Skrevet

Er 164 og veide for noen år siden 43kg. Fikk blikk, men ikke fordi jeg var fin men så jæ... syk ut og var det også!

Så ser jeg ei som er så tynn, synes jeg det er synd på henne. Men for all del hun kan jo være naturlig tynn, men når en er sååå tynn da er det tvilsomt at det er naturlig lenger.

Hvorfor spør du?

Skrevet

Hvorfor spør du?

Fordi jeg er bekymret for henne men hun nekter for at det er noe problem. Vet ikke helt hva jeg skal si til henne.

Skrevet
Hvorfor spør du?

Fordi jeg føler meg feit, men lurer på hvordan andre oppfatter meg!?

Skrevet
Fordi jeg føler meg feit, men lurer på hvordan andre oppfatter meg!?

Sorry, men da er du psyk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...