Gå til innhold

Firefox 2.0 ute


Gjest Kaffomann

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffomann

Firefox 2.0 klar for nedlasting.

Forbedringer:

- Bedre støtte for tab browsing.

- Phishing-filter

- Bedre RSS-støtte

- Stavekontroll

- Crash recover, åpning av nylig lukkede faner

- Oppussing av utseende

Kanskje mer, men kommer ikke på det. Virker mer "smooth" å surfe med.

Endret av Kaffomann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra!!!

Har kjørt 2.0 beta og har vært strålende fornøyd!

Den aller beste add-on'en jeg har funnet sånn i det siste er en som gjr at man kan kjøre en fane i IE modus, for nettsider som ikke snakker så bra med FF.

Jeg digger FF og har lært meg å finne snedige add-ons.

Men så lenge folk holder seg unna IE, så er det bare vellstand.. Ser for meg at Opera er like så grei for de som ikke vil drive å knote for mye med innstillingene.

Så noen bilder fra "nye" IE, ser ut som en dårlig kopi av FF og Opera..

Er strålende fornøyd med FF, selv om jeg har fjernet noen Add-ons som tok litt overhånd, det var en som hindret all javascript, med mindre man godttok det.

Det tok litt av, går mye i javascript på de fleste sidene.

Men ad-block plus derimot er en genial liten sak!! Alt av reklame og flash kan bare gå å ta seg et stev..

Noen som har noen gode forslag på add-ons??

kekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppgraderte til 2.0 i linux-partisjonen min, og oppdaget at mange av extensionsene ikke fungerte. Så jeg holder meg til den gamle versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned versjon 2 i går. Har brukt FireFox i litt over et år. Jeg ser ikke helt det nye og revolusjonerende, men jeg bruker veldig få extensions også. Har lagt merke til at det nå går an å stenge tab'ene direkte på tab'en og ikke til høyre på skjermen. Det gjorde jo IE 7 beta for lenge siden. ;) (Mulig begge er inspirert av Opera på dette)

Så ja, fin, kommer til å bruke denne og IE om hverandre en stund til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffomann
Lastet ned versjon 2 i går. Har brukt FireFox i litt over et år. Jeg ser ikke helt det nye og revolusjonerende, men jeg bruker veldig få extensions også. Har lagt merke til at det nå går an å stenge tab'ene direkte på tab'en og ikke til høyre på skjermen. Det gjorde jo IE 7 beta for lenge siden. ;) (Mulig begge er inspirert av Opera på dette)

Så ja, fin, kommer til å bruke denne og IE om hverandre en stund til. :)

Søkeboksen er blitt litt mer anvendelig, stavekontroll og støtte for eksterne RSS-feedere som google-feed, er det jeg har lagt mest merke til som positivt. Tabs har jeg alltid brukt extensions til, jeg har aldri vært fornøyd med hvordan Firefox anvender tabs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...