Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Kom plutselig til å tenke på dette en dag... Før så var jeg en veldig sprudlende person som hadde veldig lett for å le. Er ikke det at jeg ikke ler lenger, men i mye mindre grad. Vanskelig å forklare men.... Jeg begynte på p piller da jeg var nesten 17 år gammel.. og når jeg tenker meg om så er det da jeg forandret meg også. Jeg har alltid trodd det var andre grunner, men kom til å tenke på at det kanskje er p pillenes skyld! Jeg har gått på dem konstant siden den gang og er idag nesten 24 år. Har liksom lest mye i det siste om p piller og bivirkninger. Jeg har ikke hatt noen, trodde jeg i hvertfall. Har gått på dem så lenge... Vurderer å slutte på dem og se hva som skjer.. om jeg merker noen forandringer.... Ville bare lufte noen tanker! Noen som har opplevd lignende?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Har du mulighet, så kutt ut pillene og vær uten en god stund. Det kan ta tid før du blir deg selv igjen, hvis det er pillene det kommer av. Trodde jeg var kvitt bivirkningene da jeg skiftet fra Trionetta til Yasmin, men de kom tilbake til slutt. Det var bare så snikende at jeg ikke merket det før jeg var helt nede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå