Gå til innhold

Hvor langt går dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Når man leser om SM, får man lett inntrykk av at dette er noe kun for hardbarkete. :sjenert: Jeg er ganske nysgjerrig på temaet selv, men også litt pysete. Jeg vet at man ikke skal gå lenger enn man selv vil, men jeg aner jo ikke hvor langt jeg vil gå. En ting er tanker, en annen ting er realiteten.

Dere kan jo ikke si meg hvordan jeg skal gjøre det, men kanskje kan dere gi meg et innblikk i hvordan det er hos dere?

Hvor langt vi går og hva vi gjør varierer.

Det kommer helt an på dagsformen, på tid, lyst og alt mulig annet.

Vi er ganske fysiske av oss. Den dagen kommer aldri der han dominerer meg døgnet rundt, men SM er en viktig og stor del av sexlivet vårt.

Jeg liker at han tar styringa, jeg liker at han gir meg smerter av den gode sorten, og ikke minst: Jeg tenner på at ha tenner på å gi meg dette.

Jeg vil aldri i verden tenne på de samme handlingene dersom de ble utøvd av en som ikke tenner seksuelt på at jeg tenner seksuelt på det h*n gjør med meg. En person som slår, binder, styrer osv kun for å ha makt over meg er totalt turnoff.

Det er mye mulig at partneren din ønsker seg, kasnkje forventer mer enn du kan gi ham pr i dag. Til det sier jeg: Flott! For da har dere noe å strekke dere etter, men husk for all del å ha kodeordene klare.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...