Gå til innhold

Saksbehandler i NAV


Tomasine

Anbefalte innlegg

Gjest Alf Kaida
hvem har sagt noe om "mye lavere krav", det har vært snakk om at det bør kunne forventes NOE mer av en frisk en av en syk, er du virkelig uenig i det?

Les hva du selv og andre tidligere har skrevet. Dette er vi selvsagt enige om, å gi inntrykk av noe annet er i beste fall en underlig debattform

Resten av innlegget er basert på tilsvarende misforståelser, og får dermed hvile i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aline ii
Les hva du selv og andre tidligere har skrevet. Dette er vi selvsagt enige om, å gi inntrykk av noe annet er i beste fall en underlig debattform

Resten av innlegget er basert på tilsvarende misforståelser, og får dermed hvile i fred.

jeg trodde jeg hadde skrevet at jeg krever NOE mer av en frisk saksbehandler på jobb en jeg krever fra en syk bruker jeg, men det er mulig jeg har sagt helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Hvilke teorier underbygger denne artikkelen?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/01/481545.html

Jeg tror NAV har en jobb å gjøre når det gjelder å bygge troverdighet i forhold til de brukerne de er satt til å hjelpe!

Enig!

http://www.nav.no/805325991.cms

Og siden ett eksempel altså gir NAV et troverdighetsproblem overfor brukerne kan vi vel slå fast at 1180 eksempler på trygdemisbruk bare hittil i år gir brukerne av NAV et troverdighetsproblem overfor etaten og folk flest.

;)

Med mindre anmeldelsene skyldes mangel på respekt for ærlige folks svarte arbeid.

Endret av Alf Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil ikek Alf Kaida si hva han er utdannet innen?

Jeg tipper han er sosionom, sivilingeniør eller legesekretær. :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alf Kaida
Hvorfor vil ikek Alf Kaida si hva han er utdannet innen?

Jeg tipper han er sosionom, sivilingeniør eller legesekretær.  :enig_anim:

Høres ut som en logisk treenighet, yrker som er svært nær beslektet faglig. Jeg tipper likevel at du tar feil, og jeg tipper at du aldri får et svar på et så irrelevant spørsmål.

Bortsett fra, selvsagt, at du kan krysse av "nei" på tre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er trist med dette er alle saksbehandlerne som liker best papir og dataskjermen, fremfor et smil, litt kaffe og tid til en prat med klientene, de jobber da tross alt med og for mennesker! Kommer det en kunde innom bør byråkrater og bankansatte ta seg tid til en prat med vedkommende!

Drikker gjerne kaffe jeg, men da går det utover saksbehandlingstid og endelig svar for de som har søkt. Og det er kanskje ikke så ok for de som venter lenge nok som det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dersom dere ikke faktisk har tid til personlige møter med brukerne, så hadde det vært greit om det ikke ble sendt ut standardbrev som oppfordret til å be om personlig møte også.

det er kjipt å få brevet som sier at man kan, og når man ber om det så får man nei fordi man ikke er viktig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå blitt sykmeldt og har levert søknad om yrkesrettet attføring. I den forbindelse har jeg var på Nav (tidl. Aetat) to ganger denne uka. Jeg føler at jeg ble tatt veldig godt i mot. Saksbehandler tok seg god tid med meg. Jeg fikk den hjelpen som jeg trengte pluss litt til.

Jeg har bare positvt å si om de, hverfall føreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...