Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #21 Del Skrevet 5. november 2006 Brente mandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. november 2006 #22 Del Skrevet 6. november 2006 Negerboller er nam-nam (eller sjokolade/havregrynsboller som er en mer politisk korrekt beskrivelse). Fikk en oppskrift paa noe i fjor fra Evelina som var kjempegodt, men naa husker jeg ikke hva det var! Ellers elsker jeg mammas marsipan....hjemmelaget marsipan er utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 9. november 2006 #23 Del Skrevet 9. november 2006 Risboller, after eight og delfiakake!! Namme! (Hørte jeg Grethe Roede rope...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. november 2006 #24 Del Skrevet 9. november 2006 Her er det mye godt Selv liker jeg alt med sjokolade...omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. november 2006 #25 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Peanut brittle (Keith Floyd) 225 g peanøtter med skall skrelles. 400 g sukker smeltes i gryte på svak varme uten å røre. Når alt sukkeret er smeltet og det er lyse brunt, has i 1 ss smør og ½ ts natron og bland. Tilsett til sist nøttene raskt og bland. Hell massen ut i en langpanne som er dekket med oljet bakepapir. Avkjøl og bryt i biter. Endret 11. november 2006 av Fjellsippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 10. november 2006 #26 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg håper Diplom Is kommer med pepperkake sandwichen i år også! Noen som har sett den i butikkene? Endret 10. november 2006 av Cupcake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #27 Del Skrevet 11. november 2006 Julemarsipan fra nidar!!! Nyter en pose nå,mmmm (men for en pris...) (nå er det snart JUL!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå