Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er så vanvittig glad i sånne Scampi biter med ris som man får på Sushi restauranter (noen som vet hva det heter forresten??), men ikke så glad i annen sushi. Lurer derfor på om det er noen gode restauranter i Oslo som ikke bare har sushi, men også noe wok/kinesisk eller noe.... helst ikke så dyr....
tuji Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Tro det eller ei, men Videotema i Markveien har kjempegod og utrolig billig sushi. Det er store og saftige biter, og seks biter med scampi roll (som jeg tror du mener) koster bare 45 kroner. Det er ikke noen restaurant, så det er ikke så koselig å sitte der, men ypperlig til take away. Nå ble jeg sulten...
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Åh... så digg.. skal jo bo på hotell så da kan jeg kose meg med dem der men hvor er så dette deilige stedet? skal bo på Clarion Hotel royal Christiania med jernbanen...
tuji Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Det er på Grünerløkka, så det blir litt langt å gå ens ærend.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Må jo på Sightseeing så her tar vi utfordringen på strak arm Tar i mot andre forslag også!!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Sushi Express i Parkveien (nesten ved Høgskolen i Oslo) er veldig god. Bestiller derfra stadig vekk. Liker også Sushihuset på Carl Berner, men Sushi Express er nærmere hjemme. Og så er det en liten asiatisk restaurant ved Alexander Kiellandsplass som visstnok har veldig god sushi. Har ikke spist der selv, men en sushielskende venn har rapportert om at det er et bra sted. Ligger på motsatt hjørne av Seven 11 hvis noen skulle ende opp der. Tror ikke det er veldig mange sushisteder rundt Jernbanen, kommer i hvertfall ikke på noen. Nærmeste er vel Sushi Meo eller noe sånn i Pilestredet, tvers over veien for Blitz-huset.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Liker også Sushihuset på Carl Berner,← Denne er super. Nydelig mat og veldig billig. Og så er det bare ett minutt unna der jeg bor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå