Gå til innhold

STRØMPEBUKSER FOR BARN

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_METTE_*
Skrevet

HVOR LENGE KAN GUTTER BRUKE STRØMPEBUKSER?

ER DET FOR JENTETE AT EN GUTT PÅ 14 BRUKER STRØMPEBUKSE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel si max fram til skolealder. Etterpå er det stilongs. Mange jenter bruker jo også stilongs eller tights i dag.

Skrevet

Om han vil bruke det så er det vel greit.

Skrevet
Ville vel si max fram til skolealder.

Hvorfor det?? :klø:

Sønnen min går i fjerde og der bruker gutta strømpebukser fremdeles.

Skrevet

Når gutten er fjorten år er han vel istand til selv å avgjøre hva han skal ha på seg. Men jeg vil vel mene at en gutt på 14 må få slippe å bruke strømpebukser. Mine to døtre vil heller ha stilongs og sokker, og det er jeg enig med dem i.

Skrevet

Tror ikke jeg ville kjøpt strømpebukser til en gutt på 14, men dersom han selv ønsker det så må han jo få lov.

Dattera mi på 10 synes det er barnslig, hun vil ikke bruke annet enn stilongs...

Skrevet (endret)

Da mine karer begynte på skolen så var det kun stilongs som ble godtatt. Han som nå går i andre klasse bruker strømpebukse av og til hjemme, mens femteklassingen ikke ville luktet på dem engang.

Om 14-åringen trives med å bruke strømpebukse fremfor stilongs, så kan jeg ikke se noe galt i det. Det er vel flere jenter enn gutter som bruker det, men jeg vil ikke påstå at det er direkte jentete fordet. Men om han får slike kommentarer f.eks. på skolen så kunne han jo kanskje brukt longs de dagene han skal ha gym/svømming. Ellers går det vel på hva man føler seg komfortabel i.

Strømpebukser er vel ikke barnslig, jeg bruker det selv når det er kaldt ute.. Og jeg er snart 30. (Men om det kan trekke alderen min ned litt så hadde det ikke gjort noe...) ;)

Edit: En liten tilføyelse

Endret av Spoven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...