Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har tatt tran med sitronsmak en god stund nå, og synes den faktisk smaker rimelig ok. Men i forrige uke kjøpte jeg en ny flaske, og denne smaker harskt! Jeg har sjekket datostemplingen, og den går ikke ut før langt uti 2007. Så hva kan være galt med tranen min? Jeg får vel neppe en ny heller når jegkke har beholdt kvitteringen ... ? Og jeg som har begynt å synes det er ok å ta tran, så skjer dette!
Solskinn Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kan ikke dy meg; all tran smaker da harskt. Men mer seriøst, så lenge du ikke har kviteringen er det nok ikke mye å gjøre, men en kan jo prøve seg kanskje? Om en er av den litt tøffere typen. Ville kvittet meg med den i all fall, er en først så flink at en tar tran blr en ikke ødelegge denne vanen med en ekkel og harsk tran.
Amanlis Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er enig med deg Teria, tran med sitronsmak smaker ikke så ille. Jeg synes faktisk den er god jeg. Hvis ikke du har kvittering og ikke vil klage til butikken, så send en mail til Møllers tran. Den kan jo hende det er fler som har kjøpt harsk tran. Jeg kjøpte en flaske fr 3-4 uker siden og den var det ikke noe galt med.
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 takk for svar:) Nå har jeg sendt mail, så da venter jeg spent på svar... Tror nok tranflasken går i søpla, jeg gidder ikke la den flaska ødelegge for at jeg ikke får i meg tran senere. Men er litt redd for at neste flaske er like fæl da
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Kanskje den har blitt harsk hvis den har stått lenge i sollys, f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå