Gå til innhold

Gave til gutt som blir 16

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag?

Er det noen spesielle smykker/ armband dere anbefaler?

Vet ikke hva han har, eller hva han trenger av ting og tang, så det er litt vanskelig å finne på noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt nok som voksen; men jeg har gitt opp. Jeg gir penger, så får de kjøpe det de aller helst vil ha selv (innenfor den summen, eller de legger det sammen med andre penger og kjøper noe dyrere). Som voksen er det håpløst å treffe blink på tenåringens smak.

Skrevet

Kredittkortholder!

Det har jeg gitt til gutter i den alderen flere ganger, og det har vært et sikkerstikk. (om han ikke har en fra før.)

De får en kjøpt hos gullsmed til en rimelig penge. (150 kroner og oppover)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

kule gensere, luer, boxer, cdplater og ps2spill, treningstøy eller et gavekort til kino.

Skrevet

Penger! Da jeg var 16 år var det ingen over 17 eller under 16 som ante var som var in, og av de som hadde peiling, bommet nok alle noen millimeter på smaken min likevel.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville satset på smykker - hvis han i det hele tatt er typen som liker smykker, vil han sikkert velge dem ut selv.

Gavekort på CD/DVD eller kinogavekort evt pengegave synes jeg høres veldig greit ut.

Skrevet

Min 16-åring hadde ikke vært glad for å få en cd eller dvd. Musikk laster de ned fra nettet og filmer låner de av hverandre. Kanskje en musikk-dvd med yndlingsgruppa?

Han ble glad for klær (storesøster på 20 hadde valgt) samt datautstyr. Spill til pc eller ps2 hadde også slått ann. Noen røffe smykker hadde han sikkert også likt. Ting han har fått til rommet sitt har også falt i smak. Sist fikk han en lavalampe.

Treningsutstyr som f.eks. vekter ville bli godt mottatt.

Uansett hva du velger så sørg for å at det kan byttes igjen.

Selv om jeg lever i sammen med en 16-åring så synes jeg det er vanskelig å kjøpe gaver til ham. Iallfall innen en rimelig pris ;)

Skrevet

Gavekort som kan brukes på et stort senter.

Da kan han velge selv, samtidig som det ikke går til forbruk.

• Liker 1
Skrevet

Kontantkort til mobiltelefon

Smykke, hos noen gullsmeder har de noen tøffe med lærreim og anheng i stål..

Skrevet

mastercard med personlig bilde av han ??du bestemmer beløp,som i et gavekort

koster 50 kr tror jeg ,men da få han et gavekort som kan brukes overalt.

• 5 år senere...
Skrevet

Kan jeg bumpe denne? Trenger gaveforslag til rundt 200 kr til en gutt på 16 som aldri kan fortelle hva han ønsker seg. Han bor på et lite sted, så det vil ikke være lett å bytte det. Likte ideen med kortholder. Andre ideer? :)

Skrevet

Hva liker 16-åringen å drive med på fritiden da? Fotball, friluftsliv, data? Er han opptatt av merkeklær etc?

Skrevet

Gi han penger ;) Det er det gutter på den alderen blir mest glad for!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Penger eller gavekort på diverse sentere. Penger er en kul gave : D

Skrevet

Han bryr seg om tv-spill, det er den eneste interessen som er tydelig. Men jeg har ikke råd til å kjøpe spill.

Vurderer å gi penger ja, han får ganske mange andre gaver uansett. Og så er det lett å sende...

Skrevet

Ville sagt penger eller sentergavekort. Da kan de kjøpe seg akkurat det de vil ha, i stedet for å måtte bytte noe. Evt om du vet om det er noen butikker han ofte handler i kan du kjøpe der. Har ei kusine på 17 som jeg vet bruker mye fra BodyShop f.eks, hun får alltid gavekort der. Kanskje kjedelig, men hun sier hun blir glad for å få noe som både er generelt og personlig. :)

• 10 måneder senere...
Gjest Jon Sivertsen
Skrevet

Spotify Premium i noen måneder hadde sikkert vert kjekt hvem vil vell ikke ha det?. :digge:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...