Gå til innhold

kysse-fobi!

Valkyria

Anbefalte innlegg

jeg har et seriøst problem... jeg klarer ikke å kysse gutter. følelsen av en annens tunge mot min, synes jeg bare er bløtt og uutholdelig ekkelt! dette er ikke vanlig hos ei jente på 17! hva skal jeg gjøre? må jeg være singel resten av livet??

:cry:

Fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva får deg egentlig til å tro at det ikke er vanlig? Tull og tøys. Man kan ikke like alt her i verden.

Det er lov å kysse uten tunge også.

Dessuten kan det jo hende du føler det annerledes når du ender opp med "mr. right"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg klaget til mamma over det samme for mange år siden.

"Du har ikke kysset en mann du har vært ordentlig forelsket i ennå, Vibeke", var svaret jeg fikk.

Dama hadde rett :wink:

Vibeke :briller:

(liker å kysse nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg husker jeg også hadde det slik med min første "date" da jeg var en 16 - 17 år, så jeg tror ikke du er så unormal som du selv sier.

Kanskje ingen trøst her og nå, men du er bare 17 år, og har goood tid til å "venne" deg til å kysse gutter. Slapp heller av, og ta en liten pause fra gutter og kyssing. Jeg sier som de andre her: Vent til du treffer en du blir skikkelig forelska i, en som gir deg ordentlig hjertebank,og da kan du prøve å ta det litt rolig i begynnelsen. Prøv å ikke tenk på det som "bløtt og ekkelt", men heller at det er en deilig, naturlig ting mellom deg og han du er forelska i. Og husk: Dere trenger nødvendigvis ikke RÅkline.... Voldsomme tungekyss langt ned i halsen omtrent, kan virke ubehagelig på noen og enhver :ler: Du er ennå så ung, så jeg tror neppe du trenger å bekymre deg for å være singel resten av livet!! Slapp av, nyt livet, og når du er skikkelig forelska kommer kyssingen automatisk etterhvert. Og du skal se du synes det er deilig du også!

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel det å kysse gutter absolutt ikke helt min kopp med te, så sånn sett forstår jeg deg meget bra, men det er litt på sidelinjen av tema.

Tror du skal høre på jentene over her, ja....

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei. å kysse en gutt er vel den tredje beste følelsen i verden. Jeg får ikke kysset min før til onsdag eller torsdag, så sug deg fast til noen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) takk for responsen folkens, nå føler jeg meg mye bedre!

en annen ting jeg lurer på er; hvordan kysser man egentlig uten tunge??

hva er teknikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt det var rart i starten! Men endret seg også hos meg da jeg traff noen mer spesielle gutter!

Kyss uten tuge, bruker vel bare leppene. Suge, "klype". Veldig følsomt ved forsiktig berøring! Veldig bra også uten tunge!

I :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nettopp blitt atten år. aldri klint med en gutt. har selvfølgelig hatt sjansen, men jeg tør liksom ikke. noe stopper meg. tror jeg har sånn kyssefobi. har lyst, men har ikke møtt noen som har fått meg til å klare det.. prestasjonsangst for når dagen kommer! d vil jo garantert bli en fiasko!!

:( hva skal jeg gjøre? tvinge meg selv ved neste sjanse, eller vente til jeg møter en..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Dr Zoidberg

Jeg har samme problem som deg (ok, nå kysser jeg jo uansett ikke gutter, tenkte på jenter.), så du er nok ikke så unormal.

Jeg føler meg bare dum og utilpass ved kyssing, og forsøker i det lengste å unngå det. Det skaper litt krangel etc, men jeg er jo ikke mindre glad i jenta for det. Er bare det at jeg synes det er ... ja, ekkelt. Null problem på resten av kroppen, men ikke munn mot munn..

Sært, kanskje, men vi har nå alle våre ting og detaljer

WildThing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker et langt og intenst kyss med tunge bedre enn hva jeg liker sex. Merkelig med det...hva de forskjellige liker. Er mange som ikke liker kyssing, er ikke unormalt i det hele tatt!! Ingenting spesielt man kan gjøre med det, egentlig! Lykke til videre, dah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyss kan være deilig om det er mykt og bløtt, streifing, råklining (ah!;)), åpen eller lukket munn.... Faktisk aldri hørt om kyssefobi, men hadde sinnsykt noja for det før i tiden. første typen min turte jeg såvidt å åpne munnen med engang, følte det ble så teit! Og rote med noen turte jeg vaffal ALDRI! Men, så kom det en dag...

Er vel bare å vente til det føles riktig, eller til du tør.... ;) Men kan love deg, det er kjempedeilig! I love it! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes gode og dårlige kyssere. Noen passer best til å nusse på, andre vil man råkline med. Det finner du ut av etterhvert - og det gjelder her som med alt annet når man involverer andre i egen kropp, ikke gjør noe du ikke vil, føler for eller synes er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Støtter de andre her inne;

du har ikke funnet en skikkelig gutt å kysse ennå!

Tidligere kysset jeg både frosker, padder og det som verre måtte være, og da er hverken kyss eller sex noe digg i det hele tatt. Bare kjedelig, eller til og med ekkelt.

Vent til du ikke klarer å vente mer med å kysse neste mann - og skriv et innlegg til oss om hvordan det nå føles..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du driver med så langt, er en slags "fjortis-lek", som ikke har noen klar forankring i seksualiteten din.

Når du bare blir kåt nok, så vil klining og tungekyss bli et BEHOV hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg har det på samme måten. Jeg tør ikke kysse noen. For det virker så ekkelt å skulle dunke tennene sammen, få den andres spytt inn i min munn. Og tenk om man har dårlig ånde. Hva kan være deilig med det? For ikke å snakke om dårlig munnhygiene eller hygiene generelt. For man er jo helt tett oppi hverandre. Med munnen og nesen. Å drive å kline tunga si rundt inne i en annens munn og sammen med en annens tunge virker rett og slett ekkelt på meg. Og det er jo fryktelig synd - for det er jo en del av det å være sammen med noen. Og det er jo noe naturlig. Og det ser jo ut som om folk som kysser hverandre har det fint. Men det hjelper ikke, jeg får meg ikke til det. Kom med noen tanker da som kan snu litt på mine inngrodde fordommer.:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror innleggene over oppsummerer det meste. Den dagen du virkelig er forelska og har møtt "den rette", så kommer behovet og ønsket av seg selv.

Urinstinktene våkner :sjarmor:

Å gå rundt og bekymre seg over noe som egentlig er bra, nei det er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...