Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Dette er kanksje et tåpelig spørsmål, men... Jeg har lest at jenter har en ph på 3,5 i underlivet. Dette er jo ganske syrlig. Vil det derfor være skadelig for tennene hvis man har mye oralsex med jenta si? Dette er ikke ment som tull...Jeg lurer virkelig på det. Liker nemlig oralsex veldig godt...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tror å ha lest at det stemmer den andre veien, altså at han kommer i munnen hennes/hans.
Saeria Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg tviler sterkt på at det er like skadelig som brus eller andre kullsyreholdige leskedrikker. Hadde oralsex hatt en veldig negativ virkning på tennene, så tror jeg tannleger rett og slett hadde advart mot det. Så jeg tror nok dere kan kose dere med oralsex.
Gjest Emera Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det er vel først i den siste tiden man har begynt å snakke åpent om oralsex. Så det er jo mulig at det kommer mer informasjon om dette etter som tiden går. Det jeg hørte et eller annet sted for noen dager siden er at antallet tilfeller av genitalherpes (type 2) i munnen har økt, og at dette skyldes at flere har munnsex. Endret 23. oktober 2006 av Emera
Gjest Bellatrix Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Sperm kan slite på tennene. Hvorfor vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Har lest at en av måtene det kan oppdages at barn blir misbrukt på, er ved at tannlegen sjekker om det er unormal slitasje på tannemaljen fordi sperm over tid vil gi etseskader på tennene. Så det er nok noe i teorien din ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå