Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Jeg har akkurat flyttet til Oslo og trenger da å få meg ny fastlege og tannlege. Er det noen som har noen gode å anbefale meg?
Arwen Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Tannlegene på Bryn senteret er flinke. Jeg går til Line Berge. Er fornøyd med legen min også, men tror ikke hun har plass til flere.
Leone Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har også min tannlege på Bryn senteret og ja det er faktisk den samme som deg Arwen! Kjempefornøyd!
Arwen Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 der kan du se. Mannen er også veldig fornøyd, men det har vel mer med utseende hennes å gjøre enn med selve timen
Leone Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hehe, det kan jeg tenke meg ja! Min samboer er fremdeles hos sin gamle tannlege og det er kanskje liksågreit, hihi. Jeg byttet tannlege i fjor høst,eller byttet å byttet, hadde ikke vært hos tannlege på en stund er vel mer riktig å si.. Har aldri vært så fornøyd med en tannlege jeg! Tror de fleste tannlegene på Bryn er veldig flinke, var borti en annen der også når jeg skulle trekke en visdomstann! Så tannlegene på Bryn anbefales! Endret 23. oktober 2006 av Leone
Gjest Taxi Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er det rett før jeg bytter til tannlege på Bryn jeg også!!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for bra svar Men vet noen om noen gode fastleger jeg kan bruke?
Gjest Anonym akkurat nå :) Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Dette er morsomt! Line er min venninne og også min tannlege Kjempesøt og flink er hun! (Følte for å logge meg ut akkurat nå )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå