Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #21 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her var det mange bra tips. Jeg bor ikke i oslo så jeg vet ikke om de butikkene som ble nevnt der. Men jeg skal ut å handle i dag, skal sjekke helsekostbutikker, kremmerhuset og de butikkene. Håper jeg finner en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #22 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nå har jeg vært på kremmerhuset, helsekostbutikker, body shop, søstrene grene, nille og mange andre butikker og jeg fant INGEN kløpinner!! Dette er ikke enkelt, hehe... Men nå har jeg sendt en mail til nytt og nyttig for å høre om de har en de kan sende meg hehe ...og jakten på en kløpinne fortsetter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 30. oktober 2006 #23 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg vil også ha kløpinne! Fant en i en butikk i Malaysia for noen år siden og tenkte at nei, gidder ikke kjøpe den enda, går tilbake til butikken etterpå - men glemte det. Så si fra hvis du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cbc Skrevet 30. oktober 2006 #24 Del Skrevet 30. oktober 2006 Av alle ting bruker jeg gaffel, og det har du kanskje fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #25 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg bruker tommestokken min,den er fin den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #26 Del Skrevet 30. oktober 2006 http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=578 mulig denne virker,den kan jo sikkert brukes til andre ting også hehe,ikke er den dyr heller:) sikkert perfekt julegave til typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. oktober 2006 #27 Del Skrevet 30. oktober 2006 http://www.enhjorning.no/klopinne.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå