Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Altså en kløpinne til ryggen Veldig takknemlig for svar, skulle så gjerne hatt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ingen som vet? Pliiis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 24. oktober 2006 #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kjøpte min på Akvariet i Bergen av alle ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølla utlogget Skrevet 24. oktober 2006 #4 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kjøpte min av Nytt&Nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Del Skrevet 24. oktober 2006 Akvariet i Bergen ja, haha, jeg bor ikke i Bergen, så det blir litt vanskelig å kjøpe en der. Men det er liksom en typisk ting de har i souvenir butikker. For jeg kjøpte den jeg har i Liseberg Men den er litt ødelagt så jeg skulle så gjerne hatt en til!! Nytt og Nyttig ja...har de nettsider? Har aldri handlet hos dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Del Skrevet 24. oktober 2006 Akvariet i Bergen ja, haha, jeg bor ikke i Bergen, så det blir litt vanskelig å kjøpe en der. Men det er liksom en typisk ting de har i souvenir butikker. For jeg kjøpte den jeg har i Liseberg Men den er litt ødelagt så jeg skulle så gjerne hatt en til!! Nytt og Nyttig ja...har de nettsider? Har aldri handlet hos dem... ← Fant denne adressen her: http://www.nyttig.no/ Men her stod det ikke så mye. Men er det ikke de som sender ut et blad som du kan handle fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. oktober 2006 #7 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kjøpte min i Tyrkia, men er litt langt å reise bare for en kløpinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #8 Del Skrevet 24. oktober 2006 De har ofte kløpinner på vanlige helsekostbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #9 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fant denne adressen her: http://www.nyttig.no/ Men her stod det ikke så mye. Men er det ikke de som sender ut et blad som du kan handle fra? ← Haha, ja den kløpinnen kan bli dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #10 Del Skrevet 24. oktober 2006 De har ofte kløpinner på vanlige helsekostbutikker. ← Har de?? Åh, takk, skal sjekke alle helsekostbutikkene jeg vet om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. oktober 2006 #11 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kremt, må følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #12 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, men ikke sant at kløpinner er kjempegode å ha? :D Saken min er at jeg tenkte jeg skulle kjøpe en til min samboer, for han bare ELSKER den kløpinnen vi har nå. Men vi er mye på hytta, og der har vi ingen kløpinne. Derfor tenkte jeg at jeg kan kjøpe en til han, sånn at han har en der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #13 Del Skrevet 24. oktober 2006 Loppemarked? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 25. oktober 2006 #14 Del Skrevet 25. oktober 2006 Loppemarked? ← Jeg vil gjerne ha en ubrukt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2006 #15 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vet ikke hvor du bor eller hva slags butikker de har der. I Oslo har de det på butikker som Shangri-La og Scorpius. Altså butikker med litt alternative ting. Har også sett det på butikker som fører asiatiske ting generelt. Og "ting og tang" butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 26. oktober 2006 #16 Del Skrevet 26. oktober 2006 Yepp, har en snadder kløpinne av kirsebærtre som er formet som en hånd, denne var kjøpt i Frankrike for noen år siden, men den er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. oktober 2006 #17 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjøpte en på Kremmerhuset i fjor. 10 kroner betalte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. oktober 2006 #18 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fant en kløpinne i Nytt og Nyttig bladet jeg fikk i posten idag! Tenkte på denne tråden med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 26. oktober 2006 #19 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg så en hos Indiska for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #20 Del Skrevet 26. oktober 2006 På Søstrene Grene kan du få kjøpt billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå