Gå til innhold

Hvor mye ga dere til innsamlingsaksjonen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg bryr meg mer om min egen sikkerhet og min families sikkerhet enn at folk sulter, og det er jeg IKKE redd for å si, og jeg tror de fleste også tenker sånn..

Det gjør vel gjerne de fleste ja, men det fører allikevel ikke til at jeg velger å ikke hjelpe mennesker som bor lenger borte og som har det vondt. Jeg har råd til å støtte nei til narkotika når de ringer på døra, og jeg har råd til å støtte tv-aksjonen når de ringer på døra. Selv er jeg student, så jeg lever slett ikke i en overflod av penger. Det er snakk om prioriteringer, og jeg kunne for eksempel velge å droppe å kjøpe potetgull og øl i helga, og dermed ha råd til å legge på noen kroner på bøssa. Det er helt greit at folk velger å støtte andre ting enn tv-aksjonen, men de aller, aller fleste i Norge burde ha råd til å støtte veldedige organisasjoner. Når man bor i et av verdens rikeste land synes jeg også man burde titte litt utenfor landegrensen og hjelpe de som ikke har det så godt andre steder i verden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet

Vi ga penger til Leger uten grenser, men har respekt for de som velger å ikke gi!

Er også enig med Kaia83 i veldig mye av det hun skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...