Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Mye av de mest sensitive områdene i en kvinnes vagina ligger jo ved inngangen. Jeg lurer på hva som virker best for å stimulrere dette området under selve samleie. Hvis man støter til sidene eller opp eller nedover samtidig med at man støtter innover skulle jeg tro det ga mye mer stimulans til disse områdene. Jeg har også hørt at mange damer liker det når han "skrur" den inn. Dette innebærer jo at sideveggene, også helt yterst får mer stimulans ville jeg tro. Er det noen som har noen erfaringer og synspunkter her?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Synes faren for "bomstøt" blir overhengende om mannen skal være kreativ med bevegelsene under samleie.Og bomstøt som treffer virkelig forkjært avslutter meget fort seansen. Liker best å sitte på topp selv, har mye mer kontroll da. Og toppen av nytelser er å sette seg helt ned på penis,for så å rulle med hoftene.
Gjest Gjest_søt_* Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er en av de som er syyykt følsom ved åpningen.. Mest når han slikker/fingrer/suger you name it.. Men hvis vi (dette blir teskje forklaringen, men et tips til deg ) legger oss i misjonær, og jeg tar bena over han og til siden.. Legger en pute under rumpa mi.. da føler jeg han mye bedre v åpningen, og han "fyller " meg mer opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå