Gå til innhold

usynlig venn


wok

Anbefalte innlegg

Er det noen her som hadde usynlig venn(er) da dere var små? Og som husker dem... Niesa mi hadde det, og hun snakket om denne venninna som hun var virkelig. Og jeg tror det var virkelig for henne.

Skytsengel, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nevøen min hadde også ei usynlig venninne....

hun fikk lov til alt han ikke fikk lov til - og hun, hun hadde snill mor hun!!!!

Når han skulle fortelle om henne så sa han:

"Jeg kjenner ei jente som heter Synnøve jeg.....hun har ei snill mor hun...." - og så kom historien om hva hun fikk lov til...avhengig av hva han ikke fikk lov tll akkurat da.

Vi minner han på det fortsatt - 30 år etterpå!!! icon_smile.gificon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en venninne. Det var masse baluba med denne lille jenta som ble syk, skulle ha egen plass i bilen etc. Hm - merkelig å tenke på nå... jeg har aldri tenkt at det var en skytsengel, men jeg vet at det er ganske vanlig for barn å ha en slik følgesvenn. Kanskje en usynlig venn dukker opp når man føler seg litt liten, forbigått, ensom eller noe?

Jeg hadde akkurat fått søsken såvidt jeg husker... Hun var virkelig for meg.

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-24 10:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hadde to:-) To gutter, en på min alder og hans storebror. Storebroren kom når vi trengte noen til å ordne opp for oss! Jeg kan være enig i den teorien om skytsengel, jeg trengte et par da jeg var liten for jeg var veldig syk. Dessuten var jeg litt vill... og mamma sier det kun er engler som kunne ha reddet meg når jeg sprang ut i trafikken:-) *noe jeg kunne finne på titt og ofte*

En gang vi var på ferie satt jeg han igjen et sted og foreldrene min måtte nesten snu for jeg slo meg så vrang, men der kom storebroren hans inn og reddet meg. For han hadde jetfly og hentet min kjære venn til meg....

Jeg husker godt hva de heter og hele atmosfæren rundt de... Jeg var verken ensom eller alene så de var sikkert skytsenglene mine, håper de er her fortsatt....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har truffet min hjelper jeg icon_smile.gif.

For seks år siden, da jeg slet ganske tungt..

Hun berørte meg, og jeg kjente det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

min lille bror hadde Gakk gakken som han snakket med lenge....

Vi trodde at han hadde en hjerneskade el.lignene for han ropte på gakk gakken mens han dengte hode ned i puten sin....

han er no 16 år og snakker ikkelenger med gakk gakken....

Og er hlet frisk

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Likki og Mikki som jeg vist nok lagde mange historier om til søskena mine. Jeg husker ikke så mye av de selv.

Også hadde jeg Følkemann som var skummel i låven. Dette husker jeg mer av. Jeg skapte selv redsel for denne Følkemann, og storebroren min gjorde redselen mer virkelig da han tok en frakk på en stolpe på låven...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Jeg hadde ikke noen usynlig venn, men var redd for trollet som bodde i ventilene. Trollet het "Spilleringenrolle". Tror nok det var en barnevakt som fortalte meg og min bror at om vi ikke var snille så kom trollet i ventilen og tok oss. Da vi spurte hva trollet het, sa barnevakten "Spiller ingen rolle".

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to jeg! Jeg var veldig syk da jeg var liten, lå på sykehus ut og inn i to år fra jeg var ca to år, rundt samme tid som min lilebror ble født. Da hadde jeg Mathilde, som bodde bak pianoet. Hun var veldig god å til hverdags, og vi fant på mye gøy. Jeg hadde også Thorvald, men det var ikke så mye jeg var sammen med han, siden han bodde i veggen hos besteforeldrene min!

Tenker tilbake på de og smiler.. vi hadde det fint sammen.. selvom de ikke finne irl!

Min søster som ble født fem år senere.. hadde en hel klasse, med navngitte klassekamerater, som alltid fant på mye rart!!! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...