Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Når man (som voksen) får en ball kraftig i hodet, vil dette ha noen "bivirkninger", eller for å si det på en annen måte: Kan dette gjøre noen skade i hjernen?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Selvsagt kan man skade hjernen sin hvis man får en hard ball i hodet, det gjelder jo uansett hvordan man får en trøkk i hodet, spiller ikke noen rolle om det er en ball eller en knyttneve hvi s de treffer like hardt. Har spilt en del håndball, og har sett en del folk få hjernerystelser og slikt av baller i hodet (keepere er da spesielt utsatt).
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Selvsagt kan man skade hjernen sin hvis man får en hard ball i hodet, det gjelder jo uansett hvordan man får en trøkk i hodet, spiller ikke noen rolle om det er en ball eller en knyttneve hvi s de treffer like hardt. Har spilt en del håndball, og har sett en del folk få hjernerystelser og slikt av baller i hodet (keepere er da spesielt utsatt). ← Grunnen til at jeg spør er fordi jeg fikk en ball i hodet forrige uke og har fremdeles hodepine på den siden. Gikk til legen, men fikk bare en type migrenetablett som han håpet ville hjelpe.
brumma* Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Som regel får man vel en hjernerystelse som går rimelig kjapt over. Men jeg har opplevd at en jeg gikk på skole med ble sykmeldt et halvt år pga ball i hodet. Hun var svimmel og uvel og hadde konsentrasjonsproblemer. Dette er jo ikke vanlig da, så får håpe det går kjapt over! Ellers får du komme deg til legen igjen.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Som regel får man vel en hjernerystelse som går rimelig kjapt over. Men jeg har opplevd at en jeg gikk på skole med ble sykmeldt et halvt år pga ball i hodet. Hun var svimmel og uvel og hadde konsentrasjonsproblemer. Dette er jo ikke vanlig da, så får håpe det går kjapt over! Ellers får du komme deg til legen igjen. ← Jepp. Jeg skulle se det ann til onsdag, og om det var like ille måtte jeg tilbake Takk for svar ihvertfall, er greit å vite at legen ikke var helt på bærtur (har opplevd noen feil her og der med legen min tidligere...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå