Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 "Finalen" i enstemmig igår,men jeg fikk ikke sett...hva skjedde?
Gjest Taxi Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Lizbeth fikk 1 mill. ← Jørgen er god da!!! men følte litt at Lizbeth surva seg til de pengene....
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jørgen er god da!!! men følte litt at Lizbeth surva seg til de pengene.... ← Det virket sånn ja....Jeg hadde ikke noe sansen for Lizbeth egentlig.
Rosenrød Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville heller gitt de til Christopher.... Skjønner liksom ikke hvorfor han skulle være helt ute av beregningen.
Gjest Taxi Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville heller gitt de til Christopher.... Skjønner liksom ikke hvorfor han skulle være helt ute av beregningen. ← Fordi han ble så krampeaktig i den perioden da han prøvde å selge seg inn hos alle. Og var det noe den gjengen der hadde angst for, så var det når folk var litt pågående. Elisabeth var den første til å ta initiativet til å diskutere det de faktisk var der for, og da klikka det for hele gjengen. "elisabeth er syk i hodet" osv... merkelige folk.
Meaty Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Rart hvordan deltakere på realityshow ofte "går igjen". Hun nordlendingsdama som er ambulansesjåfør (husker ikke hva hun heter) har jo vært med på "Du er hva du spiser". Har også sett ved minst to tilfeller tidligere at de samme folka blir plukket ut, det var bl.a. en som var med på både Baren og Kråkeslottet.
Havfrua Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje de står oppført i en slags deltagerliste så det er bare å plukke derfra når ingen andre gidder å være med.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje de står oppført i en slags deltagerliste så det er bare å plukke derfra når ingen andre gidder å være med. ← ...eller så holdt ikke de 15 minuttene med berømthet...
Snil@ Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje de står oppført i en slags deltagerliste så det er bare å plukke derfra når ingen andre gidder å være med. ←
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes ikke Lizbeth var en verdig vinner, siden hun var den ENESTE som ikke greide å gi de fra seg. For henne var det henne eller ingen som skulle ha pengene, mens både Jørgen (spesielt) og Christopher "ga" fra seg pengene, og hadde heller fortjent de.. For konkurransen gikk ut på å gi bort 10 mill, mens vinneren var den eneste som ikke greide det, og derfor burde ikke hun vinne.. "Åh, jeg er så fattig, jeg fortjener pengene mest, fordi jeg har en datter og vi har husleie og lån og blablabla" og med en gang hun vant "Nå skal vi ha et storslått bryllup".. Hadde jeg vært blakk og fått en mill, så hadde jeg ikke brukt noe på bryllup.. Det viktigste bør jo være å bli gift, og det greier man uten de store kostnadene.. Uff. Nå må jeg slutte å irritere meg
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes ikke Lizbeth var en verdig vinner, siden hun var den ENESTE som ikke greide å gi de fra seg. For henne var det henne eller ingen som skulle ha pengene, mens både Jørgen (spesielt) og Christopher "ga" fra seg pengene, og hadde heller fortjent de.. ← Karl Petter ga forsåvidt også fra seg pengene.
Gjest Minimi Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Syns Karl Petter skulle vinne jeg Han var eldst og sikkert mest etablert, men han var den første til å gi fra seg pengene, og i hele programmet så syns jeg han har vært mest "menneske" (mangel på et passende ord) de andre har hele tiden prøvd å sanke stemmer hos andre, vært uærlige gjort alt for å få stemmer osv Et dårlig program egentlig. Regner ikke med at det kommer en sesong til, da skal ikke jeg se på vet jeg
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Karl Petter ga forsåvidt også fra seg pengene. ← Men han ble utstøtt... Jeg mente av de som var igjen..
Gjest Minimi Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Ja skjønner Men tenkte før han ble utstøtt jeg. Av di som var igjen så var det nesten ett fett for meg, men ville egentlig ikke at Lizbeth vant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå