Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Bestilte meg bitter orange og green tea, skal være slankende kosttilskudd.
Twigi Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg så reklamen, men droppet det. Hvis det ser ut til å være for godt til å være sant, så er det antagelig det. Det kan jo tenkes at dette er nyttig sammen med fornuftig kosthold og trening, men jeg tror ikke på vidundermidler.
Mistyen Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=228196 Kanskje ikke så lurt å ta de pillene....
Yme Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hva med jogging og sånt a? Det fins ikkeno som slanker deg av segselv. Hvis det står det på produktet, så er det bare piss, eller så er det skadelig for kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Har tatt disse pillene i to dager, og har gått ned 1,5 kg. Men slutter med de, ikke har jeg matlyst og kroppen klarer ikke slappe av, har problemer med å sove pga. at hroppen er i høygir hele tiden. Ringte de i går, og da sa hun at nei, de har ikke fått inn noen klager heller ikke hørt om bivirkninger. Kommer ikke til å ta disse pillene mer, nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå