Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Merket at det rant mørkt, blank utflod av meg, men det er ennå godt over 1 uke til jeg skal ha mensen (som alltid har vært i syklus). Hadde eggløsning for en uke siden og hadde ubeskyttet sex en dag før. Noen som har opplevd mørkere utflod ved graviditet? (altså når egget fester seg), eller kan det bare ha vært en rift eller liknende i skjeden? Har ikke vondt, bare lurer på om noen har hatt liknende opplevelser?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har en tendens til å få mørkere utflod(brunaktig) en liten stund(1 uke ca) før mensen kommer. Men du burde ta en graviditetstest for å vere på den sikre siden!
Malama Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 For tidelig å ta en graviditesttest, men ja, noen kan få en liten miniblødning rundt den tiden, en festeblødning.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Har det også sånn nå, men er nettop ferdig med mensen (ca 4 dager siden). Pleier å ha mørk utflod en dag etter ca, men aldri så lenge som nå! Kan dette bety sopp eller noe annet faenskap? Når jeg tenker meg om klør det kanskje litt og. Faen Kan jeg bare kjøre på med canesten for å være på den sikre siden? Vennligst ikke si at jeg må til lege :hår:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå