Gjest Tang Lung Skrevet 30. oktober 2006 #21 Skrevet 30. oktober 2006 Brus uten sukker er IKKE orntli brus....burde vært helt verboten...lol !
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. oktober 2006 #22 Skrevet 30. oktober 2006 Njæ, har prøvd - didn't work. Men de påstår at det var slik før. ← Jeg har også prøvd, og det funket helt fint det! Var riktig nok en av mine gamle melketenner, men tanna var i alle fall borte morgenen etter.
Mookie Skrevet 31. oktober 2006 #23 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes den smaker ! Håper jeg slipper å drikke den igjen
LilleBille Skrevet 31. oktober 2006 #24 Skrevet 31. oktober 2006 Zero var bedre enn light - men det skulle ikke mye til. Drikker Tab eller Pepsi Max - så sant jeg har mulighet til å velge.
Cuba Skrevet 31. oktober 2006 #25 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg syns Zero er den beste av Light-brusene! Har merket at det er mye vanesak, men denne syns jeg var ganske lik vanlig Cola.
Cr@sh Skrevet 31. oktober 2006 #26 Skrevet 31. oktober 2006 Hva er forskjellen på denne og venlig light? ← Søtningsstoffene er forskjellige... Zero inneholder aspartam, mens Light inneholder sucrose... Jeg foretrekker zero, rett og slett fordi den smaker bedre - slik som den "gamle" light'en smakte før de begynte å bruke sucrose....
Solskinn Skrevet 31. oktober 2006 #27 Skrevet 31. oktober 2006 Nå har jeg tatt blindtest, det var ikke mye forskjell på Zero og Light, men litt, den var så liten at jeg faktisk ikke klarte å si hvilken som var hvilken av de to. Så der har dere min vurdering i all fall. Så fra min side var det bare innbilning at det var så stor forskjell på dem.
Knøttet Skrevet 1. november 2006 #28 Skrevet 1. november 2006 Jeg har også tatt blindtest, og det var ikke noe problem i det hele tatt å si hva som var Cola zero. Men det må sies at jeg liker cola zero, den er en nesten fullverdig erstatning for cola. Kan ikke fordra cola light, den har en fæl ettersmak ... Så her går det i cola eller cola zero
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå