Gå til innhold

Coca Cola Zero

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på denne og venlig light? Drikker ikke brus pga amming, så jeg har derfor ikke prøvd den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den smakte bedre, men det er kanskje bare innbildning? Helt grei var den ihvertfall, men ikke noe jeg drikker hver dag.

Skrevet

Zero er mye bedre. Jeg liker ikke light. Men zero er godt. Iallefall innbiller jeg med det. ;)

Skrevet

Liker ikke Cola Light, men i forhold til Zero er den rene champagnen. Klarte ikke å drikke den.

Skrevet

Jeg liker ikke Light i det hele tatt. Zero var ålreit den i forhold til lighten, lighten gir så fæl ettersmak. Men jeg foretrekker Tab Xtra og Pepsi Max.

Skrevet

Jeg tror Zero skal være en erstatning for vanlig Cola, ikke lighten.

Skrevet

Zero var mye bedre enn Light, absolutt! Ikke verst, ble overrasket da jeg smakte den.

Skrevet

Likte ikke den heller. Holder meg til Pepsi Max, jeg. ;)

Gjest diorgirly
Skrevet

Jeg liker heller ikke light, men likte zero :) Synes ikke den smakte så veldig ulikt pepsi max jeg, men tror fortsatt jeg liker pepsi max bedre.

Skrevet

Jeg liker ikke Cola light, men syntes ZERO smakte greit. Ikke noe mer enn det heller...

Leste at ZERO var laget med tanke på menn. På radioen hørte jeg at Cola Light var for feminint, så derfor har det lansert en lettbrus for menn.

Skrevet

Synes vel egentlig ikke det var så stor forskjell på zero og vanlig cola light.

Kommer nok uansett ikke til å kjøpe zero, for jeg synes markedsføringa av brusen har blitt for dum.

Skrevet
Leste at ZERO var laget med tanke på menn. På radioen hørte jeg at Cola Light var for feminint, så derfor har det lansert en lettbrus for menn.

Det stemmer nok, det. Coca Cola Company gjorde noen tabber med reklamene på 90-tallet, disse "Coca Cola Light-break"-greiene. De førte direkte til at langt færre menn kjøpte produktet og gikk over til Pepsi. Pepsi Max kjørte en røffere reklamekampanje, og vant langt fler mannlige kjøpere.

Dette skal Coca Cola Zero sette en stopper for, og jeg tror nok den vil greie det ganske greit.

Litt off topic... Visste dere forresten av syreinnholdet i Pepsi Max er så sterkt at hver gang jeg hadde det som last i traileren, så var det garantert en og annen flaske som rett og slett begynte å lekke?

Skrevet

Litt off topic... Visste dere forresten av syreinnholdet i Pepsi Max er så sterkt at hver gang jeg hadde det som last i traileren, så var det garantert en og annen flaske som rett og slett begynte å lekke?

Det sies også at Cola er så sterkt at hvis man legger en tann i et glass Cola vil den være borte dagen etter.

Skrevet
Det sies også at Cola er så sterkt at hvis man legger en tann i et glass Cola vil den være borte dagen etter.

Njæ, har prøvd - didn't work. Men de påstår at det var slik før.

Skrevet

Likte ikke zero, kommer ikke til å kjøpe den igjen. Syns den smakte lite, og hadde ettersmak av gammel krydderkake. Æsj!! Holder meg til Cola LIght, eller helst Pepsi Max.

Skrevet

Likte Zero bedre enn Cola light, men ingenting slår "ordentlig" Cola syns nå jeg.. :sjenert:

Skrevet

Det er bare en myte :)

Skrevet

zero er i følge coca cola selv noe de har kommet med for å fange opp alle de mennene (og muligens noen få kvinner) som synes cola light blir for femi og slankeorientert.

Dritt smaker det uansett, men det mener jeg nå om all cola

Skrevet (endret)
Njæ, har prøvd - didn't work. Men de påstår at det var slik før.

Jeg har også prøvd. Hadde trukket ei visdomstann og lot den ligge et døgn i et glass Cola. Tanna forsvant ikke, men den ble like brun som brusen.

Endret av Shoegal
Skrevet

Likte ikke zero, holder meg til cola light, helst koffeinfri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...