Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så den jeg og. Det er jaggu egoistisk og smålig. :frustrert: Kan ikke være greit for foreldrene som får den beskjeden. :(

Skrevet

Hva man gjør med slike folk?

Jo, man tar tak i ørene å henger dem på tørkesnora til de er tørr bak ørene. :ironi:

Nei, det må jo være svært flaut for foreldrene. Men bra pengene kom til rette da. :klappe:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Foretrekker Leger uten grenser fremfor Gutter uten grenser, ja. Eller Foreldre uten grensesetting, for den del.

Skrevet

Lenge leve Fri barne oppdragelse og dens moderne varianter!

:ironi:

Skrevet

ikke døm dem for hardt da, det er bare guttestreker, sikkert mange som gjør mye de ikke er så stolte av i ettertid i den aldren, blir sikkert folk av dem og

Skrevet

Jeg håper de vil skamme seg i ettertid. Men er det ikke litt lettvint å bortforklare det med "guttestreker"? Greit at det er en dum ting å gjøre, og at unger i en viss alder har en merkelig form for logikk, men dette er fortsatt langt over streken for hva jeg vil kunne akseptere/bortforklare med "guttestreker".

Skrevet
ikke døm dem for hardt da, det er bare guttestreker, sikkert mange som gjør mye de ikke er så stolte av i ettertid i den aldren, blir sikkert folk av dem og

Nei, sånt er ikke bare guttestreker. Dette er over grensen for guttestreker. Det er dermed ikke sagt at det ikke blir folk av dem likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...