Gå til innhold

Babybok

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Er det nokon her som har slike babybøker til barna sine? Vi kunne tenkt oss å lage oss ei slik bok sjølv, der vi kan skrive inn kor mykje vi vil. Men er det nokon som har tips til kva som står i slike babybøker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en der det står litt om svangerskapet, mors og fars følelser, og selve fødselen. Vekt og lengde ved fødsel og hver måned frem til 1 år. Familietre, når poden smiler, spiser fast føde første gang, kryper, krabber, sitter og går. Spesielle begivenheter som første trilletur, første ferietur, første jul og bursdag. Favorittleker- og bøker. Små venner, barseltreff. Så har vi limt inn bilder til hvert av temaene.

Dette var det jeg husket i farta, håper det er til nytte!

Skrevet

I den ene babyboka vår var det også laget en side til mors og fars ønsker for barnet i fremtida. Den likte jeg godt. Sikkert veldig koselig å få lese når ungen blir større :)

Skrevet

I min bok er det også satt av plass til ting under svangerskapet, første spark mor kjente, første spark far kjente, ul-bilder, hva man har kjøpt, hvilke navn man har vurdert og en side hver til mor og far om deres følelser i svangerskapet. Til etter fødselen kan man ta med hvem som var på besøk på sykehuset, hvem som kom først på besøk hjemme, de første gavene. (Og hårlokk, navnebåndet fra sykehuset og hånd-/fotavtrykk ser ut til å være standard i alle bøkene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...